Tutaj kupisz moje rękodieło

wtorek, 25 lutego 2014

Kolejne prace.

Witam serdecznie:))

Ostatnio nie umiem się zorganizować. Jakoś brak organizacji i czasu doprowadził do tego że jestem u Was rzadko. Dzisiaj pokażę Wam w końcu fartuszek, który pomalowałam dla Marioli. Jest już u niej i cieszy jej oczęta. I kolejne woreczki zapachowe. Zapach lawendy w całym domu unosi się.

fartuszek Marioli.






Ten mój a właściwie już nie mój.
A to sesja zdjęciowa woreczków zapachowych.







Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i życzę miłego dnia Zosia.

14 komentarzy:

  1. Śliczne ....urzekł mnie ten z lawendą .... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle same śliczności :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu jakie śliczności , fartuszek wspaniale ozdobiłaś, a woreczki są przecudowne pozdrawiam Dusia wnusi prace są twórcze pa pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne woreczki i fartuszek uroczy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I fartuszek i woreczki Zosiu są śliczne, baaaaaaaaaaaaardzo śliczne. Ja też ostatnio mam jakoś mało czasu... Sprawy rodzinne. Pozdrawiam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny fartuszek:)))i woreczki zapachowe:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne woreczki! Fartuszek chętnie bym założyła, ale tylko od parady:) Strach pobrudzić takie piękności:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wygląda ten fartuszek i woreczki również. Mój ulubiony to ten z lawendą. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapomniane kaszubskie hafty - u mojej mamy było tego bardzo dużo - fartuszek wygląda pięknie - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fartuszek jest tak śliczny. ze na pewno bym w nim nie gotowała:))) woreczki także piękne. Sliczne są te motywy kwiatowe. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń