Tutaj kupisz moje rękodieło

poniedziałek, 1 października 2012

O sobie

Witam serdecznie!

Mam 54 lata, mały domek drewniany z ogrodem na wsi niedaleko Katowic i po 37 latach pracy jestem na upragnionej emeryturze.
Czuję się szczęśliwa, ale jestem takim człowiekiem, który szuka ciągle czegoś nowego.  Jeszcze kiedy pracowałam to mówiłam, że jak będę na emeryturze będę malowała, no i stało się - przyszedł  dzień, bardzo spontaniczny i piękny słoneczny dzień. Zaczęłam ozdabiać teren wokół swojego domku rożnymi starymi skrzyniami, które malowałam. Ozdobiłam pnie, które zostały po budowie, stare stoły i wysłużone ławy. Mam bardzo dużo koncepcji, które chcę realizować. Moje pomysły nie sprowadzają się tylko do ozdabiania wnętrz skrzyneczkami, szkatułkami, deseczkami. Myślę, że na wiosnę stworzę swoim malowaniem krainę  rozmaitych piękności  wokół swojego domu. Chciałabym swoimi dziełami ozdabiać nie tylko wnętrza domów, ale także otaczające je ogrody. To co maluję  sprawia mi przede wszystkim wielką przyjemność, którą chciałabym się z wami dzielić. Każda skrzyneczka, szkatułka a nawet łyżka, którą maluję, dla mnie ma duszę, bo jest zwykłą nie przystrojoną rzeczą, której ja nadaję sens i przeznaczenie oraz osobliwy urok, którego nie sposób nie zauważyć. Dla mnie, wszystko co maluję żyje wśród nas. Jak już pisałam mam dom, który po prostu kocham. Mój dom ma duszę, stworzyłam w nim klimat, że kto przychodzi to uzyskuje spokój i zauważa piękno otaczające nas wokół. Teraz podzielę się tym z Wami.



Chciałabym  Wam pokazać moją pierwszą pracę, od której wszystko się zaczęło:

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru.

10 komentarzy:

  1. Już się nie mogę doczekać kolejnych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzyneczka piękna, czekam na więcej Pani dzieł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest naprawde bajecznie piekna - choc zwykla skrzynka...
    a moze wszystkiemu w zyciu mozna dodac urody kolorami i wzorami...?
    pozdrawiam pania Zosie i prosze o wiecej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie i bardzo dziękuję za odwiedziny. Podziwiam Twoją pracę i ręczne malowanie! Pięknie napisałaś o sobie i piękny i pyszny blog posiadasz!Aż mnie w żołądku ścisnęło jak go oglądałam, chyba coś muszę przekąsić:) Widać w Twoich pracach szczęści i spełnienie widać, że realizujesz się w tym stu procentowo! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak czytam sobie Zosiu o Tobie........................jesteś wspaniała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo aż się za rumieniłam.
      Pozdrawiam Zosia.

      Usuń
  6. Miło mi Cie poznać:):) Posiedzialm sobie tu dziś troszk eu Ciebie , poczytałam , pooglądałam..ale tu ciepło i przytulnie!! Zostajęi już:):):!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna... siedzę, czytam, oglądam i podziwiam :)))

    OdpowiedzUsuń