Tutaj kupisz moje rękodieło

poniedziałek, 2 września 2013

Pierogi ruskie.



Dzisiaj przepis na pierogi ruskie.
Bardzo łatwy w przyrządzeniu ciasta.
Zawsze pierogi są miękkie.

Pewnie się dziwicie co tak mnie wzięło na podanie przepisu. Odpowiadam,  jak byłam w Nowym Targu to co dziennie serwowały góralki pierogi ruskie. Były po prostu wyśmienite.
Moje też są wyśmienite.

Składniki:

2,5 szklanki mąki
1 duża łyża oleju
1 szklanka gorącej wody

Farsz:

6 ziemniaków
kostka sera białego( 25dkg)
1 cebula
pieprz
sół


Mąkę z olejem i wodą wymieszać i zagnieść ciasto. Rozwałkować i nakładać uprzednio zrobiony farsz.
Uformowane pierogi wrzucić na wrzątek aż do wypłynięcia na powierzchnię. Odcedzić i wrzucić na podgrzany boczek. Piec parę sekund aż się zarumienią.

Farsz
zmielić w maszynce ziemniaki, ser i następnie dodać cebulkę zarumienioną na tłuszczu i doprawić solą i pieprzem.




Życzę smacznego!!!



Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam i przesyłam całuski Zosia.

14 komentarzy:

  1. Ale mi apetytu narobilaś Zosiu,ja uwielbiam pierogi a już dziś drugi post widzę na ten smakowity temat,tyle że tamte były filcowe i też ślicze jak Twoje,no może smak miały gorszy haha:))Swoje pierożki robię podobnie do Ciebie ,ale pewnie nie jedna osoba wypróbuje przepisik a ja go polecam jak najbardziej .Miłego tygodnia Zosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierogi ruskie to moje ulubione:) Mnie również narobiłaś smaku Zosiu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie smakowite pierogi! Uwielbia wszelkiej maści pierogi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ojejku jak bym zjadła:)
    poproszę chociaż jeden pierożek
    :) :) :)

    pozdrawiam Cię ZOSIU-dobrej nocy życze

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie uwierzysz, przed chwilą zrobiłyśmy z moją Synową całą furę- będą na jutro, bo po pracy jest późno!
    Nasze też super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wierzę na słowo że pyszne, ale ja.... poczekam na pierogi z grzybami
    i kapustą :)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierogi wyglądają smakowicie. Ciekawi mnie jeszcze, co to za napój w szklaneczce obok talerza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaspakajam Twoją ciekawość.To kompocik z mirabelek z ogrodu mojej kochanej sąsiadeczki Pani Wiesi. Pozdrawiam Zosia.

      Usuń
    2. Oj, koniecznie muszę taki przyrządzić :)

      Usuń
  8. Mój mężuś uwielbia ruskie:)

    Zapraszam na moją JESIENNĄ WYMIANKĘ:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie ale wybacz nie wezmę udziału. Trochę jestem zdegustowana po ostatniej mojej wymiance. Ja się wywiązałam z zabawy lecz następne osoby nie. Dla mnie ma rację bytu wymianka z konkretną osobą. Wtedy obie strony są zadowolone i cieszą się. Pozdrawiam Zosia.

      Usuń
  9. U nas ruskie pierogi też często goszczą na stole. Mój mąż jadłby je na okrągło. Ale mi narobiłaś Zosiu ochoty! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Мммм, вкусно! Запазих рецептата за себе си! Нали може?

    OdpowiedzUsuń