Tutaj kupisz moje rękodieło

sobota, 21 grudnia 2013

Podziękowanie.


Witam serdecznie.:))


Dzisiaj króciutko, chciałabym podziękować wspaniałej Marioli i Danusi za prezenty, które do mnie dotarły.

U Mariolki wygrałam candy za , które bardzo dziękuję , Jak znajdziecie chwilę to zaglądnijcie do mysiejnory     http://mysianorka1.blogspot.com







A tą piękną kartkę z życzeniemi dostałam od Danusi.
Pozsyłam adres jeśli ktoś ma ochotę niech do Danusi zajrzy.



Pozdrawiam serdecznie Wszystkich,
 Życzę miłego dnia Zosia.

7 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej , piękna karteczka , do życzeń świątecznych również się przyłączam i ściskam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe i wzruszające niespodzianki Zosiu. Ja również życzę Ci cudownych i radosnych Świąt w gronie najbliższych i spełnienia marzeń w nadchodzącym Nowym Roku.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty!!!
    Zdrowych, wesołych i wspaniałych Świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Na te święta co nadchodzą,życzę ciepła i miłości.Niech Cię ludzie nie zawodzą i niech uśmiech w Twym sercu zawsze gości.
    Wesołych Świąt dla całej Rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najserdeczniejsze życzenia:

    Cudownych Świąt Bożego Narodzenia,

    Rodzinnego ciepła i wielkiej radości,

    Pod żywą choinką zaś dużo prezentów,

    A w Waszych pięknych duszach wiele sentymentów.

    Świąt dających radość i odpoczynek,

    oraz nadzieję na Nowy Rok,

    żeby był jeszcze lepszy niż ten,

    co właśnie mija.

    Tobie i całej Twojej rodzinie życzy Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpiękniejszych świąt, dużo miłości Zosiu

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję niespodzianek w zabawie:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń