Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 6 marca 2014

Kawusia u Zosi.

Witam serdecznie Wszystkich.:))

Dziękuję za odwiedziny. Gości coraz więcej odwiedza mnie. Ja to uwielbiam im więcej gości Tym bardziej się staram. Tak samo jest w moim życiu ale nie o tym chciałam mówić. Znowu czeka mnie ciężki okres, bo będę miała panów, którzy będą mi robili płot. Tak dobrze mówię płot w tylnej części domu. Pamiętacie w zeszłym roku był przód a teraz tył. Nareszcie grodzę całą posesję i będzie Lara moja psinka latać po dworze. Teraz siedzi sobie w kojcu i tylko na spacery chodzimy. No i może będę miała drugiego psa bo kotków to ci pod dostatkiem na naszej wsi. Cóż więcej u mnie słychać, ciągle coś tam sobie maluję, domalowuję i tak się kręci moje życie na mojej wsi. Dzisiaj kawusia i lody a na deser kolejne skrzynki na kwiaty. Moje skrzynki z zeszłego roku przygotowane, odświeżone, umyte  czekają na pelargonie.
Znacie może kogoś kto robi różne rzeczy z drewna jeśli tak to podajcie mi namiary bo moja głowa znowu pełna rożnych pomysłów. Szkoda że nie jestem jeszcze solarzem a może stolarką bo bym te moje pomysły na pewno realizowała w pełni tego znaczenia słowa. A tak ciągle proszę się stolarzy szukam i słyszę że nie teraz, może później. Przecież zdążyłyście mnie poznać dla mnie nie ma później jak sobie umyślę to musi być od razu.






 Lubicie lody bo ja bardzo.

 Skrzynki na kwiaty malowane ręcznie.

Pozdrawiam i miłego dnia życzę Zosia.

24 komentarze:

  1. jaka pyszna kawusia z serduszkiem
    no a lody tak podane to juz prawdziwy rarytas
    i do tego te skrzyneczki
    jakos dziwnie jestem pierwsza dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  2. Z taką kawusią dzień na pewno będzie udany. Śliczne są te skrzyneczki, wkrótce znów będziemy się otaczać pięknymi kwiatami. Stolarza niestety nie znam. Życzę Ci Zosiu miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa ciesze się że tak myślisz. Życzę udanego i miłego dnia.

      Usuń
  3. Tak trzymać Pani Zosiu, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te kciuki.
      Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

      Usuń
  4. Zośka, ale kusisz. Uwielbiam Twoją energię, Twój optymizm. Pokazuj zdjęcia z placu robót.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu nie wiem skąd ona się bierze ale zawsze jak już mam malutkiego dołeczka to coś pozytywnego się wydarzy że moja energia rośnie jak w elektrowni.
      Ale to też do końca nie jest dla mnie dobre bo moje serducho powinnam oszczędzać by biło jak najdłużej bo mam jeszcze tyle do zrobienia że ciągle boje się że nie zdążę. Miałam w zeszłym roku malować różności wokół domu i nie pomalować ciągle brak czasu bo coś wymyślam innego. Ale może zmobilizuję się jak już będę miała ogrodzony teren. Danusiu co jest grane zawsze przy Twoim komentarzu rozpisuje się bez opamiętania. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Częstuję się kawką i Twoim zapałem bo ja dziś troszku oklapnięta. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysiu zapału mi nie brakuje ale i zmęczenie wychodzi. Wczoraj poszłam spać o pierwszej w nocy a dzisiaj już od rana z Wami plotkuję. Przepraszam że wczoraj nie odpowiadałam ale tyle się działo że brakło czau. Przesyłam całuski i życzę miłego dnia.

      Usuń
  6. Jak zwykle śliczne skrzyneczki. Kawusią się częstuję.
    Pozdrawiam i dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu ja tobie też życzę miłego dnia i buziaczki posyłam.

      Usuń
  7. Właśnie popijam kaweczkę i zaglądam do Ciebie Zosiu , skrzyneczki robią wrażenie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu na mnie skrzyneczki też zrobiły wrażenie bo naprawdę są śliczne i akie słodziutkie. Ale już ktoś inny będzie oczęta ich widokiem cieszył. Ja nie jestem zazdrosna zawsze powtarzam życz a będzie Ci życzone, a pomaluję sobie też takie zawsze tak mówię ale do tej pory jeszcze tak nie zrobiłam.

      Usuń
  8. Skrzyneczki cudowne. A ja lodem, mniam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję że wpadłaś. Pozdrawiam i buziaki posyłam.

      Usuń
  9. Jak zawsze smacznie i inspirująco na czwartkowej kawusi u Zosi ;) lody mniam... ;)
    Nie bardzo rozumiem, o jaki "drewniany" talent Ci chodzi. Jeśli szukasz inspiracji to polecam
    http://kokkablog.blogspot.com/ oraz http://drewnianomi.blogspot.com/
    Natomiast jeżeli chcesz malować więcej i rozszerzyć asortyment polecam drewniane zabawki od Pana Jana http://www.zabawkijasio.pl/ Myślę, że można by trochę je ubarwić
    miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na kawkę może za późno, więc poczęstuję się lodami. Stolarza nie znam... Skrzynki cudne Krysiu. Mam od kilku dni migrenę. Uciekam do łóżka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niema nic gorszego od migreny. Życzę by jak najszybciej przeszła. Pozdrawiam Cię Basiu i całuski posyłam.

      Usuń
  11. Kawkę o każdej porze- lodów niestety nie jadam, gardło nauczycielskie nadwyrężone i wysiada- trzeba oszczędzać:-))))
    A skrzyneczki podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo się cieszę że znalazłaś chwilkę by do mnie wpaść. Pozdrawiam i buziaki posyłam.

      Usuń
  12. Nie możesz być dobra we wszystkim, maluj Kochana tak pięknie to robisz. Stolarzy niestety nie znam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że ten kto mówi że wszystko potrafi to zazwyczaj jest do niczego. Ale ta nie moc wśród ludzi czasami mnie doprowadza do zwykłej złości. Ciągle ludzie narzekają że nie ma pracy. pieniędzy a jak przyjdzie co do czego i chciałabym coś żeby mi zrobił to mu się to nie opłaca. Mam fajnych dwóch stolarzy ale są daleko z gór i dla mnie to kłopot i dodatkowy koszt. Myślałam o kimś z bliska.

      Usuń
  13. Bardzo ładny blog i sliczne prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń