Tutaj kupisz moje rękodieło

niedziela, 7 grudnia 2014

Świąteczny konkurs w Galerii Zosi.



Witam serdecznie : Dzisiaj kolejny mój film. Na FB był konkurs taki jak na blogu do wygrania była bluzka ręcznie malowana we wzór kaszubski. Cieszę się bardzo że posiadaczką została Pani Teresa Winkowska.  Również nagrodziłam jedną z moich klientek nagroda w postaci t-shirta malowanego ręcznie we wzór kaszubski. Pragnę stworzyć nie tylko Galerię w której można kupić, nabyć moje rękodzieło ale chcę obdarowywać innych moim rękodziełem. Uwielbiam jak inni się cieszą a ja mogę obdarować. Co trzy miesiące czyli raz na kwartał będzie organizowany konkurs na FB dla moich fanów, raz na rok w urodziny bloga będzie rozdawajka na blogu i dwa razy do roku będę obdarowywała moje klientki prezentem. ( Święta Bożego Narodzenia i Święta Wielkanocne)
Pozdrawiam serdecznie wszystkich i życzę spokojnej nocy Zosia.


2 komentarze: