Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 21 maja 2015

Kawusia u Zosi.

Witajcie kochani.

 Na moim blogu dzieje się coś nie dobrego, a ja nie umiem do tego dość,jestem kiepska w sprawach komputerowych. Jutro jadę do córki to ona może zobaczy i podpowie co się dzieje. Ostatnio mój post ukazał się dopiero po 3 dniach nie wiem dlaczego. Piszę o tym dlatego że i teraz tak się może zdarzyć że kawusię będziemy piły dopiero w niedzielę. Pogoda jest dosłownie w kratkę raz słonko raz deszcz.Wiem że nie mamy na to wpływu ale ja jestem tym zmęczona, Chciałaby stabilizacji pogodowej. Spotkanie dzisiaj zaczęłam od narzekania ale wstałam i jak zajrzałam w okno to szaro,buro i ponuro, to się również i mnie udzieliło. Zapraszam częstujcie się i opowiadajcie co u Was słychać.









Bieżnik z lnu malowany we wzór kaszubski farbami do tkanin.
wymiary 97cmx 47cm.





Osłonka drewniana na kwiaty ,wzór kaszubski. 



 Pozdrawiam i miłego dnia życzę Zosia.

13 komentarzy:

  1. Piękne te niebieskości Zosiu, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś będę piła w mieszkaniu- pada , a wracając do twórczych Twoich dzieł to skrzynka powala mnie na kolana - chyba zacznę oszczędzać , tylko z czego zrezygnować ?Zosiu cuda , cuda są dziś u Ciebie , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze nie zaoszczędziłaś a ja mam dla Ciebie dwie skrzynki. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
    2. Zdziwiona?Kwiaty musiałam za coś kupić ? na krechę się nie da? ha ha ściskam Dusia

      Usuń
    3. Dam Ci na zeszyt ha ha też ściskam

      Usuń
  3. Bardzo cenię Panią za to, co Pani robi. Uwielbiam nasze ludowe wzory:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne słowa i bardzo się cieszę że jest dużo osób które kochają ludowe wzory bo to nasze polskie piękno które jak się kocha i uwielbia trzeba malować.Pozdrawiam serdecznie Zosia.

      Usuń
  4. Zosiu, przy takich kolorach i kawusi pogoda niestraszna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosiu:)jakie piękne niebieskości:)))Bloger tak ma ,że czasem coś kombinuje,no chyba że masz jakiegoś wirusa,to wtedy tylko informatyk:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny bieżnik uroczo pomalowany i skrzyneczka super :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tak samo z blogiem ostatnio,posty ukazuja się z kilkugodzinnym opoznieniem ,nie wiem dlaczego tak się dzieje.Piekny bieznik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny bieżnik Zosieńko:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu, mnie też ta pogoda nie poprawia humoru. A Twoje niebieskości piękne, jak zwykle.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń