Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 24 września 2015

Kawusia u Zosi.

Witam serdecznie .:)))



Fantastycznie że do mnie zaglądacie lubię te nasze spotkanie i co najgorsze chyba nie wyobrażam sobie bez nich czwartku. Czasami mam problem zdążyć na bardzo wczesną kawusię w waszych domach ale musicie mi wybaczyć. Mimo że jestem kobietą wolną od obowiązku chodzenia do pracy to mój czas nie idzie wolniej wręcz chyba szybciej biegnie niż normalnie , wiem dlaczego bo chce się nadrobić życie i czas który był kiedyś wypełniony obowiązkami i wychowywaniem dzieci. Teraz luz bluz, dzieci na swoim a ja bez obowiązków. Każdy etap życia jest piękny ale każdy inny i dobrze bo jak by w życiu wszystko było jednakowe to życie było by nudne. Oczywiście jak ostatnio mówiłam ciągle chcę iść do przodu, uczyć się i wymyślać inne rzeczy. Poszerzam swoją ofertę o malowanie koronek na drewnie a wszystko za sprawą jednego pudełka na koperty ślubne. Było dla mnie trudne do zrealizowania właśnie dla tego że nie malowałam koronek i musiałam pomalować coś innego niż na zaproszeniu. Pudełko już poszło w świat a ja ciągle o nim myślę bo pierwszy raz nie do końca byłam zadowolona z mojej pracy gdyby można było cofnąć czas teraz bym wiedział jak je pomalować by czuć pełnię szczęścia. 

Dosyć pisania teraz Wy opowiadajcie co u Was się działo przez ten tydzień.

Zapraszam nad stawik do mnie, korzystajmy z dobroci natury która nam dala piękne lato i teraz piękną jesień.







Tak jak Wam mówiłam koronki zaczęłam malować ale na razie ćwiczę by dość do perfekcji i całkowitego zadowolenia z tego co będę malowała.
Moja nauka malowania koronek odbywa się na zakładkach. Chcę również Wam coś ofiarować za to że jesteście i cały czas mnie  inspirujecie do działania i ulepszania moich zdolności bo to właśnie ćwiczenia i doskonalenie swoich umiejętności czyni nas mistrzem. 

Również skorzystam z okazji że w czwartki zagląda do mnie więcej gości niż zwykle ogłaszam Candy u Zosi od dzisiaj do 7 października. W czwartek 8.10. ogłoszę kto zostanie posiadaczem moich 3 zakładek.
1. musisz pod postem wyrazić zgodę na udział w rozdawaj ce,
2. zostać obserwatorem mojego bloga
3. umieścić banerek z linkiem u siebie na blogu




A tyle już pomalowałam bo ciągle się uczę.









 Zapraszam również na FB na zabawę tam można wylosować szkatułkę, piękną, naprawdę piękną, miniaturkę skrzyni posagowej takiej jak ja maluję.





 Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszły te ćwiczenia koronkarskie : ) Zakładki w sam raz do romantycznych powieści. Jedną zakładeczkę od Ciebie już mam, ale chętnie uraduję się jeszcze jedną. Staję po szczęśliwy los. Miłego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję że wpadlas. Również życzę miłego tygodnia.

      Usuń
  2. Usiąść do tak pięknie zastawionego stołu to czysta przyjemność . A zakładki są śliczne, więc nie mogę się powstrzymać, by się nie zgłosić. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu zaskakujesz swoimi pomysłami,ale to super bo świadczy to o Twoim stanie ducha który ciągle jest młody.Brawo, a ja po raz kolejny dodatkowo wielkie całusy dla Ciebie za systematyczność.Zakładki są prześliczne-gratuluję pomysłu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A któż by nie chciał takiej niespodzianki???
    Pisz mnie Zosiu w kolejkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja lubię czwartki u Ciebie i te wirtualne słodkości. Zakładeczkę bym przygarnęła, ale cały czas mam problemy z pobraniem banerka. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie mój komp u Ciebie działa ha ha , próbowałam od rana , ale kawkę wypiłam , wypiłam i chętnie stanę się posiadaczką takiej zakładki , superanckie , wprowadzasz nowy styl , to znaczy rozwijamy się na całego , powodzenia Zosiu , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie smakowite wypieki nam dzisiaj serwujesz. Pogoda faktycznie rozpieszcza nas.Pozdrawiam Zosiu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładki cudne :) Naprawdę niesamowicie piękne. Super wyszło Ci to malowanie koronek

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosieńko, ja się zapisuję! Zakładki urocze, dużo czytam więc się na pewno przydadzą!
    aluj koronki, praca czyni mistrza, a Ty mistrzynią jesteś. Buziak.

    OdpowiedzUsuń