Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 5 listopada 2015

Kawusia u Zosi.

Witam serdecznie:))




Zapraszam serdecznie na kawusię i dalszy ciąg malowania koronek. W tym roku moje stoisko na jarmarku Bożonarodzeniowym będzie nieco inne a właściwie innym stylu bo w stylu vintage. Chcę się trochę nagiąć do sytuacji miejsca i klienta. Zobaczymy jak będzie ale na pewno ciekawie i nie tak kolorowo jak zawsze. Moim marzeniem było spróbować koronek i też tak czynie. Ale chcę Was zapewnić że to tylko taki mój kaprys który długo nie będzie trwał bo kolory, wzory ludowe to sama radość i życie  jak maluję te wzory to promienieję od środka i na zewnątrz. Mówią że jak nie spróbujesz to się nie dowiesz i dokładnie tak jest ze mną.
Może ktoś zapyta dlaczego koronki bo to  wyroby sztuki artystycznej, będące rodzajem ażurowej plecionki z nici a w moim przypadku konturówek. Myślę że to też mój wymysł na spróbowanie czegoś o czym zawsze marzyłam robienia na szydełku. chcę tego spróbować malując bo szydełko to dla mnie czarna magia której nie do końca chcę spróbować ale chcę mieć kilka swoich prac.



 Zapraszam kawusia na stole opowiadajcie co u Was się dzieje i czy już szaleństwo i magia Świąt zawitała do Waszych domów. 












 

14 komentarzy:

  1. Dziękuję za zaproszenie,chętnie skorzystam:))))malowanie koronek też jest piękne,takie delikatne i romantyczne:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu dziękuję że wpadłaś. Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

      Usuń
  2. Zamiast szaleństwa kolorów mamy teraz subtelność i delikatność. Jestem zachwycona nową odsłoną. U mnie w pracowni już świątecznie - robią się bombki i kartki. Mam nadzieję, że w tym roku zdążę wykonać plan. Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu ja też mam dużo pracy ale coś nowego też trzeba robić. Cieszę się że Ci podoba się mój nowy styl odsłona jak to nazwiesz tak będzie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

      Usuń
  3. Jestem z kawką -popijam i podziwiam Zosiu Twoje prace , masz ogromny zapał więc nie zmarnuj tego, a szydełko to fakt czasami wzory są jak czarna magia nie tylko dla Ciebie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusia ja też siedzę i popijam kawusię. Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

      Usuń
  4. Ale to jest fajne, Zosiu, ze spróbujesz czegoś innego. Sama dokonasz wyboru czy to jest to, czy nie. Wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te pudełeczka, ozdobione koronką są bardzo delikatne .
    Do kawki dzisiaj grzanka z dżemem - takie śniadanie przed wyjściem na prawie cały dzień z domu !

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze : ) Bardzo ciekawa zmiana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu, dopadła mnie taka grypa, że się położyłam, a to u mnie rzadkość!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pudełka z tą koronką. Delikatne zdobienia, ślicznie wyglądają. Dobrze Zosiu, że realizujesz Swoje pasje. To uskrzydla:)
    Kawa wypita?...Trudno, następnym razem wpadnę wcześniej.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tworzysz cuda , jest czym cieszyć oczy i serducho pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za zaproszenie na kawę :) śliczne prace

    OdpowiedzUsuń