Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 7 kwietnia 2016

Kawusia u Zosi.

Witam serdecznie:))

Dzisiaj podwójna kawa, przepraszam tak wyszło.
Kawa – jeden z najpopularniejszych napojów na świecie. Już rano po przebudzeniu filiżanka czarnego wywaru budzi nas do życia, w pracy kawa pobudza do działania, po południu relaksujemy się w kawiarni. Aromat pobudzającego trunku uznawany jest za jeden z najprzyjemniejszych na świecie.


 Uśmiechnij się! Uśmiechnij!
Ot, tak... Na powitanie dnia.
Bo uśmiech, nawet malutki, cudowną moc w sobie ma.
Potrafi przegonić ciemne chmury.
Wzbić się lotem sokoła hen, do góry.
Z nim wszystko wydaje się, ciut piękniejsze.
Ponure, ciemne myśli stają się jaśniejsze.
Kłopotom przyniesie rozsądne rozwiązanie.
Wiemy, że w życiu codziennym nie płynie nam mleko i miód.
Lecz z uśmiechem nadziei witajmy nowego dnia cud.





 Byłam na warsztatach w Domu Kultury w Łazach, witraż w technice Tiffany'ego. Biżuteria w moim wykonaniu, nowe doświadczenie artystyczne.








 Dwa tygodnie upłynęły mi na spotkaniach, załatwianiu różnych spraw i porządkach w ogrodzie. Dotarły do mnie paczki a w nich skrzynki na kwiaty, teraz innego kształtu, rzeźbione w serca, Kazik lubi mnie zaskakiwać więc czeka mnie dużo twórczej pracy, ale z tego akurat się bardzo cieszę i chętnie zamienię prace porządkowe w ogrodzie na pędzel i farby, jeśli ktoś chętny do mojego ogrodu do prac porządkowych to zapraszam. ha,ha no cóż nie wszystko się lubi.
Opowiadajcie co u Was się działo przez te dwa tygodnie.




Ostatnio maluję pudełka na świece komunijne. Jest to fantastyczne rozwiązanie przechowywania świec z chrztu, komunii i nie musimy się martwić że będą się pod wpływem ciepła krzywiła i zmieniała kształt. Świece to nasz stały element w naszym domu bynajmniej u mnie tak jest. Co prawda ja nie mam w klasycznym pudełku takim jak maluję z ozdobnym kielichem i hostią, moja jest w pudełku z wzorem kaszubski. Może być również we wzór kwiatowy wszystko zależy od naszego pomysłu twórczego. A dodatek do prezentu doskonały i nie tuzinkowy kwiatuszki zwiędną a pudełko zostaje na całe życie.








Naszą Dusię wszyscy znacie. Zapraszam dobre duszki.
Jeśli chcesz pomóc to tutaj jest link wystarczy klik:
https://pomagam.pl/pomozgrzesiowi 
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam Was serdecznie Zosia.

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Witaj Tereniu, dziękuję że wpadłaś na kawusię. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję że znalazłaś chwile by napić się kawusi ze mną. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Zosiu dziś choć troszkę późno ale korzystam z Twojej kawusi.Skrzynki piękne a będą jeszcze ładniejsze jak pomalowane Twoją rączką.Warsztaty biżuterii też super,widzę że się nie nudzisz.Pozdrawiam słonecznie z Łodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu z tym nudzeniem to żart. Lubię być w ciągłym ruchu. Dużo pracy to wiem że żyję. Dziękuję za wspólną kawusię i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Pięknie Zosiu.Podwójna kawa to dla mnie z czterech łyżeczek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu załatwione będzie podwójna. Pozdrawiam i dziękuję że znalazłaś chwilę na wspólną kawusię.

      Usuń
  5. Śliczne te skrzynki:))kawę bardzo lubię:)my mamy z moim M rytuał -zaparzam kawę przed filmem,zawsze musi być coś dobrego i oglądamy WS:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też oglądam ten serial ale zdaje mi się że dobiega do końca. ja również z moim M oglądam WS. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  6. Zosiu, widzę, że nadal masz ręce pełne roboty.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko i tak chyba będzie ale narzekam na brak czasu a w głębi cieszę się bo to znaczy że jest ruch i nie nudzi mi się. Pozdrawiam gorąco i całuski posyłam.

      Usuń
  7. Fantastyczny pomysł z tymi pudełkami, czy można wiedzieć gdzie je nabywasz?? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj dziękuję za odwiedziny a jeśli chodzi o pudełka to na allegro. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Zosiu,ja się wprawdzie spóźniłam na czwartkową kawę ale tylko dlatego,że nie było mnie w miejscu zamieszkania więc dzisiaj piję kawkę z Tobą:)))) Widzę,że masz ręce pełne pracy i już nie mogę się doczekać jej efektów:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu możesz wpadać kiedy na to masz ochotę. Dziękuję że jesteś i dzisiaj możemy wypić kawę. Już sobie robię. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń