Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 19 kwietnia 2018

Kawusia u Zosi

Witajcie

Nie było mnie długo na blogu ale znowu dopadła mnie choroba.  Tak już teraz chyba będzie.  Praktycznie od świąt cały czas leżalam  z wysoką temperaturą, infekcje,  jedna się skończyła  to następna,  święta  w łóżku,  i tak cały czas.  Dopiero w zeszłym tygodniu  zaczęłam funkcjonować.  Mam nadzieję że teraz będzie trochę spokoju.  Zapraszam na Kawusię i ciasteczko.  Zaczęłam realizować zamówienia i będę dwie piękne ale każda inna skrzynki na koperty na wesele,  pudełka na obrączki  i skrzynia posagowa.  Będzie się działo.  Piszcie co u was .  Pozdrawiam serdecznie i dziękuję  że pomimo mojej nie regularnosci i tak tu zaglądacie.












t





7 komentarzy:

  1. Zosiu, z chorobami poczekaj do jesieni. Teraz czas cieszyć się wiosną! Śliczne wszystkie Twoje prace, więc działaj dalej. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusia za odwiedziny a co do tych chorób to żeby tak można było odkładać. Pozdrawiam serdecznie i buziaki posyłam.

      Usuń
  2. Cieszę się,że wróciłaś do zdrowia i do przepięknych prac:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka Zosi aby najgorsze było za Tobą, życzę żebyś mogła cieszyć się słonkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu ja również życzę zdrowia, bo to najważniejsze. Ja po zeszłorocznym wypadku sypałam się przeokropnie.. cały czas coś.. ale to uczy pokory i że nie można tak ciągle gnać.. ;) Pięknie u Ciebie Zosieńko. Życzę powodzenia w sprzedaży :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosiu zdrówka życzę,siłą woli i charakteru poradzisz sobie z chorobami.Jak zwykle pięknie u Ciebie no i wnuki rosną na pociechę dziadków.Wszystko u Ciebie piękne jak zawsze.Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowie,cenna sprawa...trzymaj się zdrówka więc:):) Kawa wypita ,ciasto zjedzone,proszę o dokładkę:):)

    OdpowiedzUsuń