Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 13 grudnia 2012

Skrzynia i szkatułki.

Witam serdecznie:)


Skrzynia i szkatułki i   z motywem kwiatowym.
Motyw kwiatowy bardzo orginalny. Trzy przedmioty namalowałam  z tym motywem. Skrzynie starą, która stoi przed domem i dwie szkatułki. Zieloną  i w kolorze naturalnego drewna. Skrzynia była pierwszą moją pracą. Malowałam ją farbami olejnymi i zabezpieczyłam lakierem bezbarwnym. Stoi sobie na dworze przy drzwiach i wita moich gości swym urokliwym wyglądem.
Szkatułki malowałam farbami akrylowymi zabezpieczyłam lakierem bezbarwnym.









Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny Zosia:)

4 komentarze:

  1. Piękne te Twoje prace!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ozdobiłaś te przedmioty. Dałaś im nowe życie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzyneczki wyszły wprost cudnie!
    Ale masz rękę do zdobienia! Widzę że coraz bardziej zaawansowane projekty u Ciebie:)
    Pozdrawiam
    Bogna

    OdpowiedzUsuń