Tutaj kupisz moje rękodieło

wtorek, 15 stycznia 2013

Duża skrzynia.

Witam serdecznie:)


Dzisiaj skończyłam malować dużą skrzynkę. Skrzynka jest malowana na wzór skrzyń posagowych w wzór łowicki. Malowana ręcznie farbami akrylowymi i zabezpieczona lakierem bezbarwnym. Zostało  mi trochę farby na palecie i nie skończona bransoletka a właściwie brak pomysłu. No ale i pomysł się zrodził, proszę zobaczcie. Nawet nie źle się prezentuje.










Pozdrawiam cieplutko i dziękuję że wpadacie do mnie i zostawiacie milę słówka Zosia.






7 komentarzy:

  1. Piękna skrzynia - motyw róży jest uroczy :) Śliczna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie Ci wyszła ta skrzynia. Fajne te motywy kwiatowe na zielonym tle. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to na prawdę piękna skrzynia,róże na bransoletce urzekają,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać ogromną pasję w tym co robisz, ale zdradź tajemnicę skąd tyle kuferków u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam pomalować tylko dla siebie, a tak mnie wzięło że kupuje, maluje i sprzedaje. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam Zosia.

      Usuń
  5. Piękna skrzynia, bransoletka przecudowna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDOWNA - TWÓRZ , TWÓRZ
    P I Ę K N E DZIEŁA......
    PA

    OdpowiedzUsuń