Tutaj kupisz moje rękodieło

środa, 23 stycznia 2013

Kolejne serca.

Witam serdecznie:)



Malowałam na  zamówienie serce , a  jak bejcuję to nie jedną rzecz tylko więcej żeby się nie brudzić dziennie. No i wyszło kilka serc. Wszystkie z myślą o Walentynkach bo to już niedługo.
Zrobiłam jedną girlandę z serc na próbę jak to będzie wyglądać. Czasami próbuję jak mam pomysł a do końca nie wiem jak go zrealizować. No i proszę już wszystko wiem i w przyszłym poście pokaże, na pewno będą w jednym kolorze wszystkie trzy i więcej nie zdradzę.



Serce na zmówienie będzie wisiało w oknie.




 Pomysł na girlandę:







A te to tak przy okazji.






Będę bejcowała serduszka na girlandy podpowiedzcie kolory w jakich by miały być.


Bardzo się cieszę że do mnie zaglądacie i miłe słówko zostawicie i na dłużej zostajecie.
Dziękuję i pozdrawiam cieplutko Zosia.

5 komentarzy:

  1. śliczne sa te serduszka ,bardzo odpowiedni prezent na walentynki:):)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu,serca piękne a girlanda to super pomysł.Spróbuj w odcieniach szarości z kwiatami w kolorze różu i drugie kwiaty w kolorze żółci[ponoć hitowe zestawienia kolorów].Dziękuje za ciepłe słowa,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serduszka te fikuśne ma fajny kształt :))) Kolorki to kwestia gustu, ale chyba jeszcze fiolet króluje, bo skrzynia wyszła rewelacyjnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszka piękne. Bardzo podobają mi się skrzyneczki. Ładnie malujesz.

    OdpowiedzUsuń