Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 17 stycznia 2013

Następny przerywnik.

Witam serdecznie:)


Dzisiaj byłam na zakupach, później bejcowanie, aż w końcu to co najbardziej lubię  przerywniki, wtedy ponosi mnie fantazja i szaleje z farbami na całego.
Czekam aż zabejcowane rzeczy wyschną. W końcu skończyłam pudełko na długopisy malować. Pudełko to prezent dla męża , postawi sobie na biurku. Czasami robię mu takie niespodzianki. Oczywiście na pudełku się nie skończyło więc w ruch poszły łyżki i deseczka. Dzisiaj mój nastrój był szalony zobaczcie sami. 
Jeszcze pokażę Wam skrzynię która czeka w kolejce na pomalowanie, kolor to fiolet śliwka coś koło tego.












Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za mile słówka Zosia.

7 komentarzy:

  1. Cudne te drewniane łyzki ,zresztą wszystko sliczne ,masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to ozdabiasz pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa efektu końcowego skrzynki.Pudełeczko dla męża piękne,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy, prawdziwe cudeńka!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się rozszalałaś, aż miło popatrzeć. Pięknie Ci to wychodzi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Same śliczności :))) Fiolecik uroczy ciekawa jestem co też na nim wyczarujesz :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności !!! :D Aż się w te ponure dni weselej robi :)

    OdpowiedzUsuń