Tutaj kupisz moje rękodieło

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Witam serdecznie:)

Moi drodzy
 Konkursie na blog 2012.
Z przyjemnością Was informuję, że jestem już na 16 miejscu, na 810 możliwych. To bardzo wielki sukces!!!
Dziękuję za głosy już oddane i bardzo proszę o kolejne. Wasze wsparcie jest bezcenne.
Całuję gorąco wszystkich . którzy oddali na mnie głos, moich  gości i obserwatorów.

Wczoraj pomalowałam dla Was serce dziękując za wszystkie oddane głosy,  dla obserwatorów i Ty którzy zaglądają do mnie , Tych którzy  zostawiają dobre słówko. 







Dziękuję i życzę wspaniałego dnia Zosia.

Jeśli masz ochotę to zagłosuj:  sms w treści wpisz   G00098 na nr tel. 7122, koszt wynosi 1,23zł

5 komentarzy:

  1. Kolejne piękne serducho:) Powodzenia :)Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia Zosiu -serduszko prześliczne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra pozycja w konkursie to wynik dzielenia się swoją pasją. Wielu oglądających to docenia i tada! 16 pozycja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymamy kciuki z wnusią Alicją .Powodzenia a serduszko przesliczne.

    OdpowiedzUsuń