Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 21 lutego 2013

Kawusia u Zosi.

Witam serdecznie. :))



Zapraszam wszystkich odwiedzających na kawusię i mały poczęstunek.
To jest nie samowite jak ucieka czas. Przecież dopiero był czwartek i już kolejny.
Przeraża mnie to że ciągle brakuje czasu, ciągle się spieszymy.  Przyszłyście do mnie na kawusię a Ja narzekam. . Powiedzcie co u Was się działo przez ten tydzień ciekawego. Ja przez ten tydzień pomalowałam skrzyneczkę na alkohol i tacę. Zabejcowałam jeszcze drugą tacę i skrzynkę na alkohol. Ta skrzynka jest duża którą będę malowała. Mieści się litrowa butelka i 6 szklane do vhisky. Mam nadzieję że komplet się spodoba bo jest robiony na zamówienie. Jeszcze pomalowalam parę małych serduszek tak na Wielkanoc. 
Dziennie wypatruję wiosny, a jej jak na złość nie widać.





Z przyjemnością Wam pokaże te serduszka na Wielkanoc. 
Proszę częstujcie się do kawusi.




Dziękuję za odwiedziny, komentarze i zapraszam wracajcie do mnie bo jest mi ogromnie miło
 i jesteście dla mnie motywacją i inspiracją  do tworzenia moich dzieł Zosia..
 

25 komentarzy:

  1. Kawusia na całego super mniam.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko, że wpadłaś. Nie masz pojęcia jaką radość mi zrobiłaś. Pozdrawiam Zosia.

      Usuń
  2. Właśnie zasiadłam sobie z kawusią przed komputerem i ....... możemy wypić razem:) Serduszka wielkanocne śliczne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zrobiłam sobie przerwę na kawę i chętnie się poczęstuję wspaniałym ciastem.Cały tydzień to sporo pracy i walka ze śniegiem,którego mam po prosu już dość i chyba jak nikt inny tęsknie za wiosną.Serduszka zdecydowanie poprawiły mi humorek.Cudnie by wyglądały ta pomalowane jajka do zawieszenia.Pozdrawiam Zosiu do miłego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że przyszłaś ma kawkę. Dory pomysł z tymi jajkami. Muszę pomyśleć. Pozdrawiam

      Usuń
  4. ja już jestem po kawie,ale mogę poczęstować się tym torcikiem haha:)Serduszka są takie urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. na taką pychotkę to o każdej porze wpadnę a serduszka śliczne, najbardziej przypadły mi te czerwone;
    za wiosną też już tęsknię a tu ciągle jeszcze sypie śnieg.
    Ale chyba jest coraz bliżej bo mój śpiocho-leniwiec Tofiś coraz więcej futra zostawia na fotelu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mówisz to czekam na tą wiosnę. Fajnie że podobają się serducha. Dzięki że wpadłaś. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Witaj Zosiu!
    Zeszło-tygodniowa była pyszna, więc wpadam i dzisiaj :)
    A ja - coś ostatnio wyczuwa u siebie błogie lenistwo co do po-godzinnych działań artystycznych.
    Zanim po pracy odbiorę młodsze dziecię z przedszkola, przygotuję dla rodzinki obiadek,
    coś tam ogarnę z grubsza - to robi się wieczór i czas zrobić chociaż szybciutki "tur on the bloog" i pozaglądać do innych (a to uwielbiam).
    I jak się ocknę to już pora spać, bo rano od nowa;(
    No ale nie jest ze mną aż tak tragicznie,
    bo przez ten tydzień ozdobiłam kilka butelek po karnawałowych trunkach i po woli zabieram się do wielkanocnych jajek.
    No to lecę już, dziękuję za spotkanie. I do następnego razu.
    Pozdrawiam cieplutko.Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko jak ja miałam małe dzieci to był internet ale tylko jak sięgam pamięcią kilka godzin na dobę bo dużo się płaciło. A w ogóle nie było blogów, facebooka. Przydział godzin dla dzieci bo ich dwoje. Kartka i ołówek, dzieliłam po równo. Kłótnia o 5 min. Podziwiam teraz Was młode mamy, Dajecie radę z wszystkim. Praca,dom,dzieci,blogi, i jeszcze jakieś robotki. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję że mnie odwiedziłaś.

      Usuń
  7. Mnie dopiero teraz udało się przyjść na kawkę, bo cały dzień spędziłam poza domem. Och, najgorsza była wizyta na u dentysty ale dałam radę :) Tydzień mija przyjemnie, na pełnych obrotach. Niestety nie udało mi się nic stworzyć z pracy bo bardzo pochłaniają mnie obowiązki domowe związane z moją przyszłą zawodową pracą, którą zaczynam 1.03 :) Także proszę za mnie 3mać kciuki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję że chwilę znalazłaś dla mnie. A kciuki to będę trzymała z całych sił. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Zosiu:)
    Troszkę spóźniony gość ze mnie, ale jakoś czasu brak. Jednak cieszę się, że luty to taki krótki miesiąc, bo z marcem będzie raźniej. Dzień będzie dłuższy i wiosna zapachnie to da się wytrzymać. Dzisiaj byłam z córką na szczepieniu, strach miał wielkie oczy, a teraz mówi, że troszkę jej wstyd, że się bała. Cóż każdy z nas czegoś się obawia...
    Piękne serduszka zrobiłaś, aż oczy się śmieją do tych kwiatków, jeszcze troszkę i będę swoje pokazywać w naturze, bo ja jestem tylko pracuś ogrodowy:)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam pracusiem ogrodowym do puki nie zaczęłam malować. Ciągle kosiłam trawę, plewiłam, a że tego ma sporo to tydzień za tygodniem uciekały w mgnieniu oka. Od kąt maluję to w ogrodzie robię tylko tyle ile muszę. Mam tak duży teren, że postanowiłam skupić tylko wokół stawiku, który mam. Mam bardzo duże plany co do ogrodu jeśli chodzi o moje malunki.
      Chcę wszystkie pnie, ławki, donice malować we wzory ludowe. Marzy mi się tak jak jest w Zalipiu. Nie wiem czy słyszałaś o tej miejscowości. Tam właśnie teren przed domami a nawet domy są malowane w kwiaty. Domu nie będę malowała, ale przed domem tak. Chcę już w tym roku zacząć. Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję, że wpadłaś.

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne serduszka. Kawusią i ciastem się częstuje-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam Zosiu, że wczoraj nie dotarłam, taki miałam "szybki dzień". Może zostały jeszcze jakieś okruszki? Tydzień zleciał mi bardzo szybko. Mam wrażenie, że z wiekiem czas ucieka coraz szybciej. Przeczytałam o Twoich planach malowania ogrodu - to wspaniały pomysł! Mam nadzieję, że będziesz pokazywać nam swoje dzieła. W przyszłym tygodniu postaram się zdążyć z wizytą. Życzę Ci udanego weekendu. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że wpadłaś. Bardzo się cieszę, bo po plotkować raz w tygodniu to cudowna rzecz. Jak tylko zacznę realizować swój plan to na bieżącą będę zdawała Wam relacji i pokazywała. Pozdrawiam i również życzę wspaniałego weekendu Zosia.

      Usuń
  13. Ja również przepraszam, ale wczoraj byłam okropnie zakręcona i zapomniałam że to czwartek, jestem dziś a to piątek już ! Serca piękne, zresztą jak zwykle bo wszystko co robisz jest piękne. Pozdrawiam z przeprosinami Ina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało, najważniejsze że jesteś. Dziękuję Ci za to i pozdrawiam serdecznie. Wspaniałego weekendu życzę Zosia.

      Usuń
  14. Wpadłam na kawusię:)))i mój tydzień minął bardzo szybko,nawet zgubiłam jeden dzień i w środę myślałam że jest wtorek:)))byłam na wystawie malarstwa:))wystawiała m.i moja koleżanka:)Dni mijają na twórczości którą bardzo lubię:))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również zdarza się że gubię dni, ale jak się ma dużo zajęć to właśnie tak jest. Bardzo dziękuję że wpadłaś. Pozdrawiam Zosia

      Usuń