Tutaj kupisz moje rękodieło

piątek, 1 lutego 2013

Parę słów o konkursie.

Witam serdecznie.:)


Moja radość jest wielka, ponieważ dostalam się do II etapu w konkursie Blog roku 2012. Chcę Wam powiedzieć parę słów jak do tego doszło że biorę udział w konkursie. Młodych ludzi czasami dziwi to jak starsze pokolenie się pyta w sprawach komputerowych po kilka razy. "Jak to było", "powtórz, bo jeszcze nie zrozumiałam", "jeszcze raz powtórz", "czekaj muszę sobie zapisać". Tak wlaśnie często bywa u mnie w domu. Córka jest nad wyraz cierpilwa lecz z synem czasami bywa inaczej, po protu już mówił, ale po chwili wraca i tłumaczy znowu. Tym razem nie powiedziałam nic nikomu. Przez przypadek weszłam na stronę konkursu. Szybka, być może nie przemyślana decyzja...  Zapisałam się, dostałam maila, no i stalo się! Oczywiście moje dzieci i męża poinformowałam, że biorę udzial w konkursie. Jak zwykle powiedzieli bez przekonania; "fajnie". Gdy zaczął się etap glosowania, a ja siebie zobaczyłam na 38 miejscu z 808 możliwych duma mnie rozpierała nie ziemsko. Wszystkim opowiadałam, bo dla mnie to było już coś niesamowitego. Jak zaczęłam wskakiwać na kolejne miejsca; 28, 18, potem na 16 miejsce i znowu na 18 i 11 miejsce, aż tu 10! Nie wiedzialam co się dzieje, zaczęłam wyrażać swoją radość wśród znajomych na Facebooku. Jest to dla mnie niesamowite przeżycie, za które wszystkim jeszcze raz dziękuję. Cieszę się bardzo że coraz więcej ludzi zagląda i zauważa moje prace. Tworzę rzeczy nie tylko dla siebie, ale przede wszystkim  dla Was. Nasze życie jest szare w naszej codzienności, a ja mogę Wam dać trochę ciepła,  przekazać moją radość  i oczywiście pokazać, że marzenia się spelniają - ja jestem żywym przykładem tego. Każdy z nas ma marzenia i skrywa je głęboko na dnie worka. Wystarczy ten worek chcieć otworzyć. Jeżeli się bardzo czegoś pragnie to zawsze się spełni tylko trzeba bardzo chcieć, pozytywnie myśleć i przekazywać swoją energię innym .
Dziękuję mili moi że jesteście, wpadacie i dobre słowo czasami zostawiacie.
Pozdrawiam cieplutko Zosia

11 komentarzy:

  1. Gratuluję Zosiu!Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i dziękuję że zaglądasz do mnie. Pozdrawiam Zosia

      Usuń
  2. Tak to już jest Zosiu z marzeniami i wiarą we własne siły,czasem przenoszą góry,buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz piękną nazwę swojego bloga,ja uwielbiam piwonie nawet mam w swoim ogródku. Nigdy nie mogę się doczekać jak zaczynają kwitnąć, a ten zapach.
      Ślę buziaczki i pozdrawiam Zosia.

      Usuń
  3. Super,że jesteś szczęśliwa i tak trzymaj,warto miec marzenia a jeszcze jak sie spełniają to wielka radość.Trzymaj sie cieplutko,trzymam dalej kciuki,pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że i Ty masz marzenia. Wyciągnij je z tego worka. Ja będę Tobie kibicowała i trzymała kciuki żeby się spełniły.
      Dziękuję, że do mnie zaglądasz. Pozdrawiam Zosia.

      Usuń
  4. Gratuluję Gosiu z pewnością to Wielkie przeżycie dla Ciebie ...trzymam kciuki za kolejne sukcesy pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To wspaniały sukces Zosiu i cieszę się razem z Tobą. Najważniejsze w życiu są takie małe szczęścia i sukcesy, które sprawiają, że życie staje się piękniejsze. Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Te małe sukcesy i małe szczęścia powodują, że marzenia się spełniają.

      Usuń
  6. Zosiu, gratuluję! to wielki zaszczyt dostać się do drugiego etapy, trzymam kciuki i sprawdzę jak to się głosuje:)

    OdpowiedzUsuń