Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 7 lutego 2013

Skrzyneczka turkusowa..

Witam serdecznie.:)



Skrzyneczka zamykana od góry, jest cała w kolorze turkusowym. Na wieku jest motyw liści w kolorze brązu z niewielkimi wypełnieniami liści błękitem. Z przodu na skrzynce jest również motyw liścia.Wymiary skrzynki 30cm x 20cm x 14 cm. Malowana ręcznie farbami akrylowymi i zabezpieczona lakierem bezbarwnym ekologicznym. 
Może służyć jako skrzynka na drobiazgi, zabawki, zdjęcia, biżuterię, płyty. 
cena skrzyneczki 42 zł. (kontakt: galeria.zosi@gmail.com) 







 
 Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny Zosia

6 komentarzy:

  1. tworzysz zachwycające rzeczy :) oglądam, podziwiam i oczu nie mogę oderwać...
    Masz niesamowity talent... którego ze szczerego serca ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też tworzysz piękne rzeczy, ten obrus, który teraz robisz jest cudny. Każda z nas robi coś innego. Ja zawsze chciałam nauczyć się na szydełku, ale nie wychodziło. Moja pasja w moich myślach tkwiła od młodzieńczych lat. Najważniejsze że mogę teraz realizować swoje marzenia. Kocham to co robię i sprawia mi to niesamowitą przyjemność, którą mogę się dzielić z Wami. Pozdrawiam Zosia.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, kolorek jest fantastyczny, od razu kojarzy się z wakacjami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolorek stworzyłam mieszając kilka kolorów razem. Czasami tak robię.
      Wychodzą wtedy bardzo ciekawe kolory. Pozdrawiam Zosia i życzę miłego dnia Zosia.

      Usuń
  4. kolorek cudowny,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń