Tutaj kupisz moje rękodieło

niedziela, 17 marca 2013

Skrzynki na alkohole.

Witam serdecznie:))


Dzisiaj pokażę wszystkie  skrzynki na alkohole które do tej pory malowałam. Jako prezent sprawa doskonała a zwłaszcza dla męszczyzn. Może to być skrzynka ze szklankami do whisky i butelką whisky, skrzynka na wino, lub skrzynka na 0,5 wódki.Skrzyneczki mogą również mieć inne zastosowanie po wypiciu z nich zawartości. Na przykład mogą służyć do przechowywania biżuterii lub innych drobiazgów. Zastosowanie uniwersalne. Bardzo często zastanawiamy się nad prezentem dla rodziców.






Pozdrawiam wszystkich , dziękuję za komentarze i za to że zaglądacie do mnie.

8 komentarzy:

  1. też uważam że można dać prezent w takim właśnie opakowaniu- są bardzo ładne i niepowtarzalne sama planuję też zrobić coś takiego tylko że ja "podpieram " się decoupage serwetkowym
    bo tak ślicznie malować to ja niestety nie umiem
    Zosiu , pudełeczka są zabejcowane- to póżniej je lakierujesz czy woskujesz bo mnie bejca rozmazywała się gdy lakierowałam ostatnio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy czym bejcuję. Mam wypróbowaną bejcę firmy FOX i nic się nie dzieje jak lakieruję. Ale bejce firmy dragon farbują. Ostatnio najpierw lakierowałam, trochę farbowało i zostawiłam do wyschnięcia na około tygodnia i dopiero malowałam farbami akrylowymi. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Ślicznie to wygląda. Wspaniały pomysł na prezent - szczególnie dla pana. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne te skrzyneczki,jak wszystko co pomalujesz Zosiu-pozdrawiam -Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdobienia!
    Przy okazji czytałam w komentarzu coś na temat bejcy.Przyda mi się,bo mam w domu resztki takiej, która rozmazuje się przy malowaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie skrzyneczki są piękne:)

    OdpowiedzUsuń