Tutaj kupisz moje rękodieło

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Moje inspiraje.



Witam serdecznie:))


Dzisiaj nie typowy post. Marzenia się spełniają. Chyba tam na górze ktoś mi wynagrodził te długie czekanie na wymarzoną skrzynię posagową. Te moje wypatrywanie kuriera prze długie dni i miesiące.

W zeszłym tygodniu znalazłam faceta, który robi na wzór starych skrzyń, skrzynie posagowe.
Te moje cacuszko ma wymiar 110cmx 67cmx55cm. Jest duża i taka o jakiej marzyła. Czeka mnie wielkie wyzwanie i teraz jak ją zobaczyłam trochę się stresuję jak to wyjdzie. Ale co mi tam dam radę.
Jeszcze dotarły do mnie nowe doniczki o nowych wzorach. Będę malowała skrzynie  i doniczki na indywidualne zamówienia. Zapraszam wszystkich chętnych.









Pozdrawiam i życzę wspaniałego dnia Zosia.

11 komentarzy:

  1. Skrzynia jest piękna. Wysłałam. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzynia jest niesamowicie piękna nawet w stanie surowym, a co dopiero gdy ją przyozdobisz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kufer czy skrzynia jest piękna sama w sobie a pomalowana, już sobie wyobrażam sobie to cacko.Przyjemnej pracy Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Wytrwałaś i cacuszko dostałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jestem ciekawa jak będzie wyglądać pomalowana!śliczna jest ta skrzynia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrzynia cudowna , doniczki również.Bardzo podoba mi się ta doniczka środkowa.Życzę przyjemnego ozdabiania.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj będzie zabawa, będzie. Czekam na to co powstanie, bo że będzie cudne to wiadomo- tylko JAK cudne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękna skrzynia! wspaniała! a jakie nogi rzeźbione, cudna iest ale doniczki też nic dodać nic ująć:) Już wyobrażam sobie co z tego wyczarujesz!pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale tu u Ciebie przytulnie:)A skrzynia cudo ,pewno będzie uroczo pomalowana:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skrzynia jest piękna,ale dopiero nabierze smaczku jak wyjdzie z Twoich zdolnych rączek:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zosiu , ta skrzynia super - ja dodałabym jeszcze po dwóch bokach jakieś duże ozdobne uchwyty aby można ją przenosić; doniczka podoba mi się ta
    z wycięciami. Fajnie że znalazłaś kogoś kto robi takie drewniane cudeńka
    i teraz to masz "front robót zapewniony":) na długo
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń