Tutaj kupisz moje rękodieło

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Skrzynki na kwiaty.





Witam serdecznie:))



Dzisiaj byłam w sklepie i nie mogłam się oprzeć żółtym jaskrom i pelargoniom. Co prawda są jeszcze drogie kwiaty ale była bym chora jak bym sobie przynajmniej trzy skrzyneczki nie wypełniła kwiatami. Okazuje się że  mojej nowej zielonej skrzyneczce nie koniecznie muszą być zioła. Pięknie wyglądają żółte jaskry. Na razie skrzyneczki są w domu i czekają na wyjście. Górale robią taras i mam nadzieję że za dwa tygodnie wszystkie skrzyneczki będą stały na wyznaczonych dla nich miejscach. Nie mogę się doczekać końcowego efektu i Wy na pewno też.  









Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia. Dzięki za odwiedziny i za piękne komentarze Zosia.

9 komentarzy:

  1. Ja też kocham kwiaty i też kupuję zawsze wcześnie.Ty kupiłaś śliczne jaskry!

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonały duet kwiaty i Twoje skrzynki, pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać końcowego efektu,jak kwiaty wyjdą na piękny taras:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też nie mogę się oprzeć temu szału na kwiaty o tej porze roku,ale za to potem całe lato nas cieszą

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne skrzyneczki z pięknymi kwiatami! Czekam na fotkę jak już będą na tarasie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu pięknie kwiatki się prezentują w tych Twoich cudownych skrzyneczkach,pozdrawiam "_

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne skrzyneczki.Uwielbiam ludowe akcenty.Pozdrawiam i będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Doczekały się skrzyneczki kwiecia, jeszcze tylko taras i kawusia na świeżym powietrzu - ależ będzie smakować:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosiu te skrzynki i bez kwiatów są ozdobą - śliczne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń