Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 2 maja 2013

Kawusia u Zosi.



Witam serdecznie:))


To jest nie samowite jak szybko czas ucieka. Ja miałam bardzo pracowity tydzień jak i bardzo przyjemny. Dostałam upragnioną skrzynię, zobaczcie jak ktoś jest uczciwy i nie ma złych zamiarów to z zobowiązań się wywiązuje należycie. Skrzynię zamówiłam w czwartek wzeszłym tygodniu i w poniedziałek moi kochani górale ją przywieźli.Tak się składa że ten Pan który robi skrzynie mieszka koło Zakopanego i tym sposobem jest ona już u mnie. Dostałam od Tereski zeszyty z wzorami. 
Już pomalowałam z tych zeszytów. Pomalowałam  kołyskę i wózek dla lalki. 
Jeszcze tylko ostanie szlify i gotowe. Więcej nie będę zanudzał, opowiadajcie co u Was.
Zapraszam częstujcie się kawusią i torcikiem.










Dziękuję za to że jesteście, że zaglądacie, że zostawiacie piękne komentarze.
Pozdrawiam i życzę dużo słoneczka Zosia..

12 komentarzy:

  1. właśnie piję kawusię i Twoją pychotką częstuję się;
    a marzenia się spełniły i jak widać na świecie są
    i tacy i owacy - mam na myśli panów od kufra
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,,torcik wygląda bardzo zachęcająco,więc zrobię gryzka,a kawki też sobie nie odmówię jeszcze w Twoim miłym towarzystwie:) Bardzo jestem ciekawa tej kołyski i wózeczka dla lalek:)A u Mnie wszystkiego po troszku,ogródek,obiadki,pranie,sprzątanie i pracuje z Klaudią z zaprzyjaźnionego blogu nad zaproszeniami na ślubne przyjęcie mojego syna:)Pozdrawiam gorąco,miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bożenko widzę że masz wszystko poukładane. A Ja jestem bardzo nie zorganizowana ostatnio. Wszystko robię od tak bo trzeba. Jestem taka słaba i mam brak chęci do pracy. Leń po tej zimie mnie nie opuszcza. Robię bo muszę. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  3. Po tej długiej zimie chyba wszyscy mamy trochę lenia i jeszcze pogoda nas nie rozpieszcza.Jednak coś malujesz. Też jestem ciekawa Twoich prac. Torcik wygląda apetycznie. Miłewgo weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu już namalowałam na kolejnej rzeczy wzór z twojego zeszytu. No właśnie ale ja tylko maluję a w domu z lekka bałaganik.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. A rzeczywiście uciekają dni:)dopiero co byłam na kawusi a tu już następny czwartek:))u nas rozgardiasz,bo moje dziecko wymyśliło sobie weekendowy remont pokoju,więc malowały się ściany,teraz kładą się panele na podłodze,a że małe mieszkanie to i bałagan wszędzie:)))ale za to będzie miała ładnie:)))a ja sobie siedzę w robótkach,haftuję dziergam,bo pogoda nie zachęca do wychodzenia z domu:))))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję że mimo tego znalazłaś czas żeby do mnie wpaść. Ja też pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  5. oj zjadłabym takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nic nie stoi na przeszkodzie. Proszę się częstować. Pozdrawiam cieplutko Zosia.

      Usuń
  6. Na kawusię to już za późno,ale na herbatkę zawsze można .Szkoda tylko ,że czasu mam dziś mało.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu i tak że znalazłaś dla mnie chwilę to Ja bardzo dziękuję. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń