Tutaj kupisz moje rękodieło

piątek, 26 lipca 2013

Kolorowo i po kaszubsko-łowicku.

Witam serdecznie:))


Wszystkim bardzo dziękuję za to że tak licznie do mnie zaglądacie. Przepraszam wszystkich  że nie odpisywałam  wczoraj na komentarze ale miałam gości i nie byłam wstanie cokolwiek zrobić. Moja Alicja jest tak absorbująca że nie zrobi się przy niej nic. Wszystkie schody wokół domu  to jej pasja. Opanowała do perfekcji i ledwie się obrócisz to ona już po schodach wchodzi albo z chodzi.. Koniecznie muszę kupić brami. 
Mam dla was nowinę, nie długo było czekać a piesek znowu u mnie siedzi na tarasie. Kazałam mu iść ale on siedzi. Pojadę do sklepu to powiem właścicielce że jest znowu u mnie albo nie, nie powiem, zobaczę czy ona go będzie szukała i przyjdzie do mnie bo przecież wie gdzie ewentualnie może być.  Przynajmniej ja bym tak zrobiła, zobaczyła czy nie jest przypadkiem u sąsiadki. Powiedzcie coś chyba w tym jest że zawitał akurat do mnie. Syn wychodząc do pracy powiedział mi żebym zapytała czy go nam nie odda. Może jej nie zależy bardzo a myśmy go normalnie w świecie pokochali. Ja już miała dla Docenta wybrane imię. Powiem Wam że ja nie wołam na niego Docent tylko Max.  Po cichutku rozglądam się za takim pieskiem mąż jeszcze o tym nie wie.

Dzisiaj trochę z archiwum bo są takie piękne i kolorowe a Ja chcę Wam podarować trochę radości w dzisiejszym dniu.






I jeszcze parę fotek mojego gościa ,
jak chciałyśmy wypić kawę to wystawiłyśmy łóżeczko i chwila oddechu.







Życzę kolorowego i pięknego dnia Zosia.
Dziękuję bardzo za to że jesteście i zaglądacie. Nawet nie wyobrażacie sobie jakie 
to dla mnie ważne i motywujące.

10 komentarzy:

  1. Zosiu, Twoje prace są piękne, a malutki gość przeuroczy, widać, że kobitka z charakterem.Serdecznie pozdrawiam w ten piękny słoneczny poranek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę pięknego dnia Zosia.

      Usuń
  2. Ślicznie jak zwykle pomalowane.Widać że Alicja to mały absorberek z charakterkiem ale jest urocza.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace jak zawsze śliczne i kolorowe. Wnusia urocza, mam córcie w wieku 2 latek i wiem coś na temat podążania za takim szkrabem oczy dookoła głowy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne deseczki
    a Alicja jest przeurocza

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosiu Alicja urocza :-),Twoje prace jak zawsze piękne a co piesa to fajnie że do Ciebie przyszedł, ja myślę że w jego domu nie miał tyle miłości co wy mu daliście i dlatego wraca,zwierzątko się łasi wtedy gdy jest mu dobrze a że Ciebie pokochał to sama wiesz jakie masz serducho i nie dziwota psiakowi że do Ciebie wraca,pozdrawiam upalnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kaszubskie motywy :)Łowickie już troszki mniej, ale wszystko co malujesz jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapytaj sąsiadkę o Maxa, może ona chce się go delikatnie pozbyć, a nie ma odwagi powiedzieć, a Ty już go kochasz- wiem to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu wczoraj pytałam ale powiedziała że nie bo syn się przyzwyczaił.
      Powiedziałam jej że tak nie może być żeby miał dwa domy. Musi sprawę rozwiązać. Powiedziała że wie i go uwiąże, pogroziła mu palcem, a mnie ścisnęło w gardle.
      Ja jej powiedziałam że u mnie nie ma bramy i cały czas siedzi z Lara na tarasie i nigdzie nie odchodzi to coś znaczy. Mąż mi wytłumaczył że mam sobie dać spokój bo jeżeli jest z tej samej wsi to może być różnie. Jak by się coś stało to potem nie wiadomo kto by odpowiadał. Ja to chodzę na spacery i mnie ludzie widzą a ona ma uwiązane psy bo ma jeszcze jednego na łańcuchu.
      Takich ludi którzy mają psy na łańcuchu jest więcej a Ja nic na to nie poradzę. Ale z tym to się już pogodziłam, trudno to jest po prostu wieś.
      Pozdrawiam i przesyłam buziaki Zosia.

      Usuń
  8. Pięknie tu u Ciebie i kolorowo, aż miło nacieszyć oczy:)) W wolnej chwili zapraszam do mnie w odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń