Tutaj kupisz moje rękodieło

wtorek, 16 lipca 2013

Skrzynki na wino.


Witam serdecznie:))


Od piątku mam problem z czasem. Nie potrafię się zorganizować. Tylko się obrócę i już wieczór.

 Skrzynki na wino w dwóch pięknych kolorach zieleń i kasztan.
Są bardzo eleganckie i pięknie. W nich butelka wina wygląda pięknie. Idealny prezent na urodziny, dla bliskiej osoby, prezent na ślub dla rodziców.  Wino zazwyczaj wypijamy a skrzyneczka pozostaje idealna do przechowywania drobiazgów, biżuterii,  zdjęć.








Dla zainteresowanych przedstawia kalendarz na sierpień moich Jarmarków na których Ja będę gościła z moim rękodziełem.
Mam nadzieję że mieszkający w pobliżu mnie odwiedzą. Uwielbiam gości na Jarmarkach.
Sprawia mi to przyjemność i radość poznać Was blogowe dziewczęta. Już do Cieszyna zapowiedziała Dorotka i Terenia że przyjadą zobaczyć. 

10 sierpnia        Jarmark Rękodzieła i Rzemiosła -PORAJ
18 sierpnia       I Cieszyński Jarmark Piastowski- CIESZYN
23-25 sierpnia  13 Jarmark Podhalański            -NOWY TARG


Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie, 
dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
Ostatnio nie zostawiam komentarzy u Was ale zaglądam i podziwiam.






15 komentarzy:

  1. Widzę, że Twój terminarz pęka w szwach,to sympatyczne, masz potwierdzenie, że Twoje prace się bardzo podobają.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bardzo cieszę ale gorzej z moją drugą połową. Nie wyrabiam na zakrętach i też odczuwa to mój mąż. Nie jest z tego tak do końca zadowolony. No cóż nie jestem już tą dziewczynką, która ma w domu idealnie wszystko ułożone w szafach. Pozdrawiam i przesyłam całuski.

      Usuń
  2. Piękne skrzyneczki, powodzenia na jarmarkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry pomysł ze skrzynkami! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne skrzyneczki:) 0 i ja życzę powodzenia na jarmarkach:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. skrzyneczki są cudne
    i powodzenia na jarmarkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne , piękne , a na jarmarkach dobrze handluj ha ha pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Skrzyneczki są pięknym opakowaniem z możliwością późniejszego praktycznego wykorzystania...rewelacja!
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne i oryginalne rzeczy tworzysz:) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne skrzyneczki! Powodzenia na jarmarkach! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Skrzyneczki ślicznie się prezentują:) Życzę udanych jarmarków:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zosiu, że też musisz tak daleko mieszkać bo z chęcią bym Cię odwiedziła i Twoje skrzyneczki,a tak pozostaje mi ich podziwianie tutaj.Pozdrowionka na ten tydzień i powodzenia na tych jarmarkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Zosiu, życzę tłumów na jarmarkach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne skrzyneczki na winko. Powodzenia na jarmarkach.

    OdpowiedzUsuń
  14. ŻYCZĘ CI ŻEBYŚ SPRZEDAŁA WSZYSTKIE SKRZYNECZKI NA JARMARKACH
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.