Tutaj kupisz moje rękodieło

środa, 21 sierpnia 2013

13 Jarmark Podhalański w Nowym Targu.


Witam serdecznie:))

Już w piątek zaczyna się 13 Jarmark Podhalański w Nowym Targu. Zaczynam się przygotowywać do wyjazdu. Będzie trwał trzy dni od piątku do niedzieli. Wszystko zapięte na ostatni guzik, Ostatnie malunki na ten wyjazd przygotowuję. Namalowałam kolejne skrzynie w pasy łowickie, cieszą się wielkim zainteresowaniem i powodzeniem wśród klientów. Pomalowałam dużą skrzynię posagową i wiele innych przedmiotów. 
Będę miała stoisko nr 13 na rynku w Nowym Targu. Zapraszam wszystkich którzy będą lub są w Nowym Targu i okolicach na jarmark i oczywiście koniecznie mnie odwiedzić.








W takie torby papierowe z moim logo pakuję moje rękodzieło. 





Dziękuję za odwiedziny i zapraszam jutro na kawusię i niespodziankę.
Pozdrawiam Zosia.

5 komentarzy:

  1. Piękna skrzynia lubię bardzo motyw pasiaków łowickich.Powodzenia na jarmarku .

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką skrzynie mieć... to byłoby coś:) Piękne te Twoje dzieła. Szkoda, że nie będzie mnie w pobliżu, ale może kiedyś przyjedziesz na Podkarpacie na jakiś kiermasz bądź jarmark?!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty jesteś Zosiu operatywna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wciąż sie u Ciebie dzieje, skąd masz tyle czasu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności Zosiu:) Pozdrawiam i życzę wielu klientów na jarmarku:)

    OdpowiedzUsuń