Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 15 sierpnia 2013

Kawusia u Zosi.


Witam serdecznie:))


 Wszystkich zapraszam na kawusię czwartkową. Ostatnio myślałam że dopiero środa a to był już czwartek, post był nie związany z naszymi spotkaniami. Jestem ostatnio zakręcona przez te wszystkie jarmarki a w dodatku  jeszcze przygotowuję się do następnych.
Ciągle coś maluję. 13 Jarmark Podhalański już za 9 dni. Chciałabym zabrać skrzynię posagową do Nowego Targu.
Wczoraj zaczęłam malować tą skrzynię. Projekt, który zrobiłam dla niej, leży i czeka na inną. Ta będzie zupełnie inna. Zdradzę rąbek tajemnicy - będzie to wiejska skrzynia. Mam nadzieję że będzie piękna i spodoba Wam się.
Proszę o cierpliwość, w przyszłym tygodniu sesja zdjęciowa skrzyni.
Wczoraj w jednym z komentarzy ujawniła się Agata z bloga codzienne życie Agaty. Bloga zlikwidowała , ale tak za nami tęskniła że założyła nowego. Jeśli pamiętacie Agatę i znajdziecie chwilę czasu to zajrzyjcie do Agaty.




Zapraszam na kawusię i herbatkę.





Dziękuję za oddawane głosy na konkurs. Dziękuję za komentarze pozostawiane.
Pozdrawiam i życzę udanego wekeendu Zosia.

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za pamięć o mnie i zachęcanie do mnie nie wszyscy mnie pamiętają. No wreszcie jesteśmy trochę razem. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Zosiu:))wpadłam na chwilkę z kawusią:)zaraz idziemy na spacer,jest piękna pogoda:)zioła na stole pachną pięknie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej kawusi z ostatniego zdjecia chętnie skosztuję:) Podziwiam Cię Zosiu za potężną siłę, która pozwala Ci bywać na tych wszystkich jarmarkach:) Ale czego sie nie robi dla swojej pasji:) Trzymam za Ciebie kciuki:) Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś Zosiu prawdziwą kobietą z pasją!

    OdpowiedzUsuń
  5. O spóźniłam się na kawusię:) Warto jednak bylo zajrzeć, jak zawsze. Lubie tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń