Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 8 sierpnia 2013

Koguty łowickie na szczęście.

Witam serdecznie:))




Tą skrzynie miałam zaprojektowaną już dawno, ale nie potrafiłam do niej zasiąść i malować. Czekała dosyć długo na swoją kolejkę. Dzisiaj  skończyłam malować, jestem zadowolona i zastanawiam się nad dużą skrzynią czy nie namalować na niej koguty bo efekt jest fascynujący. Po prostu nie umiem się zdecydować co do dużej skrzyni jak już mam pomysł to coś innego mi zawróci w głowie i znowu jestem w punkcie wyjścia.

Zobaczcie jak jestem  zakręcona, dopiero po dwóch godzinach od dodania postu, zajarzyłam że dzisiaj już czwartek i zamiast kawusi jest skrzynia. No trudno odpuścimy dzisiaj kawusię. Ale gorąco pozdrawiam wszystkich którzy byli z wizytą u mnie i tych które dopiero przyjdą.





A to takie małe przerywniki w trakcie malowania dużych przedmiotów. Serduszko będzie pięknie wyglądało powieszone na ścianie, w oknie lub na kredensie. Zaś deseczki kuchenne wyglądają pięknie powieszone na ścianie lub postawione w kuchni jako ozdoba i oczywiście na szczęście .



Jeśli ktoś jest zainteresowany by posiadać koguty na szczęście to proszę o kontakt mailowy.

Pozdrawiam Zosia.

12 komentarzy:

  1. Koguty, że aż warto popatrzeć, a na dużej skrzyni daj koguty z domalowaną trawką i kwiatkami:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorowe koguciki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Zosiu, pani Galeria jest przepiękna, w moich klimatach:) Cieszę się na spotkanie z panią na Jarmarku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie Ci Zosiu wszyły te koguty :)) jestem pod wrażeniem :))

    Uściski zasyłam i życzę udanego Jarmarku :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię motyw kogutów.Skrzynia wyszła przepiękna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze mi się łowickie motywy podobały :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe wielobarwne koguciki:) Pozdrowienia słoneczne przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. koguty cudne:))kawusią się raczę dopiero teraz i to na dodatek mrożoną:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te koguty.Podziwiam, żal mi że moje ręce nie chcą malować takich wspaniałości. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosiu! Mistrzostwo świata:) Koguty bardzo piękne! Szczególnie podobaja mi sie serduszka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta skrzynia jest zachwycająca. Pięknie to zrobiłaś Zosiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Skrzynia jest cudna jak wszystkie Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń