Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 28 listopada 2013

Kawusia u Zosi.

Witam serdecznie:))


Bardzo się cieszę że jest kolejny czwartek bo spotkania z Wami to czysta przyjemność.
Byłam w Cieszynie na Jarmarku, teraz w sobotę o świcie wyjazd do Kielc na Targi Prezentów Artystycznych. Ostatnio doskwiera mi zmęczenie i nastrój jest nie taki jak zawsze. Mam nadzieję że wkrótce minie.
Zapraszam częstujcie się i opowiadajcie co u Was słychać.



 Dzisiaj kawusia i herbatka przy kominku.



  


Jak Wam się podobają te bransoletki?







Zaproszenie na Targi Prezentów Artystycznych w Kielcach, jeśli ktoś ma ochotę to niech sobie wydrukuje i przyjeżdża, wstęp wolny dla tych, którzy będą meli to zaproszenie.  

Moje stoisko to F-4 ( Hala  "F")


Zdjęcie: Zapraszam wszystkich  moich fanów z Kielc i okolicy w dniu 30 listopad i 01 grudnia na Targi Prezentów Artystycznych. Wystarczy wydrukować sobie zaproszenie i przyjść. Galeria Zosi będzie na Targach w Kielcach wystawiała swoje rękodzieło. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru Zosia.

No i oczywiście na koniec nie byłabym sobą gdybym nie pokazała kolejnej pracy przy kawusi.

 Duża niciarka w koguty z Łowicza trzy poziomowa.






Kochani dziękuję za przemiłe słowa, że jesteście ze mną i życzę pięknego dnia Zosia.







8 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie przysiądę z Tobą Zosiu przy kominku , kawusię poproszę ,mogę zostać na dłużej [ uwielbiam patrzeć na palące się kominki], szkoda ,że tak daleko są te jarmarki itp. niciarka super [ czy są jeszcze większe?pozdrawiam Dusia]

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja z przyjemnością zasiadam przy kominku i częstuję się ciachem:)
    Trochę za daleko te targi a szkoda:(
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło rozpocząć czwartkowy dzień w takim doborowym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Macie rację nie ma jak łyk dobrej kawy i ciekawe towarzystwo pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  5. Obiecałam sobie zero słodyczy do świąt,a Ty kusisz takim smakołykiem:)))siedzę sobie w domku i działam świątecznie:))a teraz zrobiłam sobie przerwę i popijam z Wami kawusię:)miło się tak spotkać:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O takiej niciarce zawsze ale zawsze marzyłam:) zostało na marzeniach;)
    ja teraz przysiądę się do kawki:)
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za sprzedaż;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim miłym otoczeniu kawusia smakuje wybornie:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna szkatułka na przybory krawieckie w koguty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń