Tutaj kupisz moje rękodieło

niedziela, 12 stycznia 2014

Zosia częstuje.

Witam serdecznie:))

Chciałaby Was obdarować moimi pracami będą to drobnostki, ręcznie malowane i ozdabiane, wykonane we własnej galerii artystycznej. 
Oprócz piękna zawierają „odrobinę” własnej duszy artystki.


Zasady  proste- komentarz z chęcią udziału w zabawie. 
Umieszczenie podlinkowanego banerka na blogu lub info na fb.
Jeśli nie jesteście jeszcze a macie ochotę to dołączcie do grona obserwatorów.
Do wylosowania będą trzy nagrody a zatem będzie 1,2 i 3 miejsce.
Zgłoszenia do 14 lutego do godz. 24,00
Losowanie 15 lutego 2014 r.
                                                     
Życzę wspaniałej zabawy Zosia. 

 Są 4 zdjęcia pierwsze wstawcie u Siebie na blogach jako banerek.







I NAGRODA



                                                                       II NAGRODA 




                                                                      III NAGRODA


 Pozdrawiam serdecznie i życzę szczęścia Zosia.

32 komentarze:

  1. Jestem , jestem i chętnie zapiszę się ,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznościami częstujesz:) Z przyjemnością się zapisuję:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to losujemy nasze candy w tym samym dniu, a zapiszę się, w końcu mam 15 urodziny i to bardzo szacowne:-))))) Pozdrawiam Zosiu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewną dozą nieśmiałości staję po te dobra w kolejce,licząc na szczęście:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce licząc cichutko na łut szczęścia. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czytać książki, więc taka zakładka ..... Staję grzecznie i czekam na szczęśliwy los. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce :)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. to ja też chętnie się zapiszę
    banerek juz wstawiłam u siebie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam sie i ja pozdrawiam i dziękuje za komentarze na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta ja również się zapisuję. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasne, że się zapisuję po takie piękne drobiazgi.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuję się z przyjemnością. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. I mnie nie może zabraknąć - takie cudeńka z miłą chęcią przygarnę :))) Serduszko jest prześliczne :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam to i ja się zapisuję jeśli można ;) bo piękności takie, że byłoby żal nie skorzystać :)
    pozdrawiam Sylwia :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zaproszenie. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Może dopisze mi szczęście :)
    Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że uda mi się sprostać, jeśli chodzi o sprawy techniczne... Cacka na pokazujesz. Pozdrawiam Cię Zosiu.

    OdpowiedzUsuń
  18. hm ,a jak to się stało że mnie tu nie ma ?
    oczywiście ustawiam się w kolejce :)
    pozdrawiam ciepło i lecę zajrzeć na Twojego FB

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba jeszcze zdążyłam z zapisem, bo szkoda byłoby nie skorzystać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Z miłą chęcią wezmę udział;)
    Pozdrawiam (tworczypoczatek)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja się przyłączam:) i właśnie mam zamiar się wspaniale bawić:):):)
    Piękne nagrody :) już do nich wzdycham...
    banerek dodałam: http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością się zgłaszam:) Cudnie tu u Ciebie:) Przepiękne rzeczy tworzysz Zosiu:) jestem naprawdę zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zosiu, zgłaszam się! Zawsze podziwiam Twe prace, a drobiazgi czy nie uradują moje serce! Oczywiście z nadzieją, że wygram:))) Pa

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak mogłabym się oprzeć takim cudownościom :-) Oczywiście staje w kolejce licząc na szczęście :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj Zosiu,
    i ja ustawiam się w kolejce z nadzieją że uda mi się wygrać jedną z Twoich pięknych prac. Banerek dodałam na swoim blogu, serdecznie pozdrawiam i miłego wieczorku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam,
    mam wielką słabość do takich ludowych smaczków :)
    baner już wisi na http://siubzdziu.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. chętnie ustawiam się w tej kolejce

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością zgłaszam swój udział. :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeśli nie jest za późno to spieszę się dopisać jako chętna na candy... :)
    Dodaję banerek, zapisuję się do odwiedzających i zapraszam do siebie
    http://sielskidomiogrod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakładki są cudne! I ja się piszę na takie piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Podziwiam bo nagrody są piękne:) Zapisuję sie i zapraszam do mnie origamiiptaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń