Tutaj kupisz moje rękodieło

sobota, 1 lutego 2014

Poduszki jak malowane.

Witam serdecznie.:))



Dzisiaj poszewki na poduszki malowane po kaszubsku. To już następne do kompletu, tym razem są z bawełny. Wczoraj mąż mi kupił surówkę bawełnianą na poduszki, teraz tylko szyć i malować. Mam pełną głowę nowych pomysłów tylko czasu mało.  A poza tym tak mnie wziął ten konkurs że i robota nie idzie tak jak powinna, adrenalina skacze co 12 godz. Wczoraj rano byłam w pierwszej dziesiątce na trzecim miejscu, wieczorem na piątym. Nie mogę się doczekać popołudnia dzisiejszego dnia czy dalej będę spadała w dół. Zapisałam się by przeżyć kolejną przygodę  związaną z moją pasją i przygoda jest jak ta lala. Musicie ten tydzień aż głosowanie się skończy ze mną jakoś wytrzymać. Postaram się nie być uciążliwa. ale to takie ekscytujące. Dziękuję za oddane głosy i proszę o jeszcze. 
 SMS o treści F00068 na nr tel. 7122, koszt 1,23, dochód z sms przeznaczony dla dzieci hospicjum.





Pozdrawiam i życzę miłego dnia Zosia.

14 komentarzy:

  1. Adrenalina dobrze czasem działa:-)))))
    Poduchy są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podusie są śliczne! Trzymam Zosiu kciuki i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowe sny na takiej podusi. Powodzenia w konkursie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się Zosiu podobają. Jak zachowują sie po praniu? A adrenalina Jest Ci potrzebna Zosieńko jak powietrze, chyba bez tego nie potrafiłabyś żyć. Podziwiam Cie za energię i radość czerpaną z działania. Ja już limit wszelkich adrenalin wyczerpałam i chyba umieszczę się cichutko w spokoju. Buziaki i bardzo kibicuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszki są cudowne.Powodzenia w konkursie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Na takiej podusi pewno spełniają się wszystkie marzenia .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne poduchy :)))aż mnie się zachciało malowanych:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduchy są prześliczne. Życzę powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podusie przesłodkie. Skoro mogę też na Ciebie, to zagłosuję. Pozdrawiam Cię i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne podusie,powodzenia w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne te podusie :) dziękuję za odwiedziny na moim blogu :) będę częściej odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń