Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 13 marca 2014

Kawusia u Zosi.

Witam serdecznie:))

Dzisiaj kolejna kawusia, kolejny czwartek. Nie będę się powtarzał że czas ucieka. Miałam zdawać relacji z kolejnego placu budowy. Rąk i nóg prawie nie czuję bolą  z przepracowania. Wycinaliśmy z mężem stare drzewa owocowe i krzaki, a mieliśmy na to 1,5 dnia dokładnie 49 metrów reszta była bez  problemu. Jak sobie pomyślałam że na części 82 metrów jest wolna przestrzeń i nie trzeba nic wycinać to zaraz mi się robiło lepiej na sercu. Powtarzałam że dam radę. Miałam Wam pokazywać zdjęcia jak prace przebiegają.  Ci panowie byli szybcy jak burza. Trzy dni i po robocie 132 metry ogrodzone. Ja jeszcze nie zdążyłam zrobić zdjęć a oni skończyli. To lubię szybko i dokładnie. Chociaż nie wszystko da się zrobić szybko. Pozdrawiam moich kochanych górali którzy byli długo ale zrobili rewelacyjnie. Teraz czekam na wypełnienie mojego ogrodzenia z przodu. Zamówione i czekam. "bydzie piknie tak mówią górale jak wszystko do kupy sie zbierze", i ja tak myślę.. Mało sypiam i co dziennie mówię sobie że muszę już odpocząć. Może dzisiaj. Kilka zamówień terminowych i ciągle przygotowania do jarmarku na kwiecień. Miałam zmówienie na trzy tace takie same. Starałam się by były podobne. Nie mam zbyt dużej satysfakcji z seryjnej produkcji ale czasami trzeba dla dobra sprawy.
Znowu się rozgadałam teraz ja słucham a Wy opowiadajcie co u Was.











Po drodze w przerwie domalowałam do bluzeczki którą już parę dni temu pokazywałam kwiatuszki na rękawkach, Ciągle coś mi tam brakowało teraz jest dobrze a nawet bardzo dobrze zobaczcie sami. I kolejną bluzeczkę w koguta.

 Ta bluzeczka jest inna niż wszystkie. Te wzór kaszubski jest z tyłu a z przodu jest gładka bez wzorów.
Żałuję że nie zrobiłam jej zdjęcia na dziewczynce ale nie miałam modelki. 

Przód


 Tył




Pozdrawiam i życzę miłego dnia Zosia.

11 komentarzy:

  1. smacznego Zosiu;odpocznij troszkę ;bluzeczka śliczna;pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. odpocznij Zosiu :)
    tace obłędnie piękne,
    bluzeczka -marzenie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne, ale tace w tym zestawie kolorystycznym mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tace są rewelacyjne! Urzekły mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpocznij choć trochę. Wzór na rękawkach dopełnił całość, ślicznie. Tace piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczka śliczna, ale tace są przepiękne. Zosiu, czasem trzeba przystanąć w biegu. Wiem coś o tym, przypłaciłam to chorobą... Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam Cię Zosiu serdecznie no i pochwalę Twoje tace..........są śliczne jak Twoje prace,
    pa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bluzeczka to istne cudeńko! wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu super wszystkie wyglądają prace.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczki są śliczne ale kogucik jest BOSKI !:))

    OdpowiedzUsuń
  11. na kawusie sie juz noe zalapie, ale przynajmniej oko naciesze tymi cudami wprost spod twojej reki

    OdpowiedzUsuń