Tutaj kupisz moje rękodieło

piątek, 21 marca 2014

Wiosenna skrzynka na zioła.

Witam:))

U mnie zawsze kolorowo i wiosennie ale jak za oknem słońce świeci to we mnie wstępuje taka magia i energia że przeniosła bym góry, lasy.
Skrzynka jest malowana z wszystkich stron. Zazwyczaj maluję tylko z przodu i z tyłu ale ta jest namalowana na powitanie wiosny. Malowałam między przerwami w malowaniu kogutów by się nie znudziły. Po prostu przerywnik na to mówię. Zawsze tak robię i wtedy powstają bardzo fajne i nie spodziewane prace. Nigdy nie robię dla nich projektów, powstają w trakcie malowania.
 Jutro jadę na wycieczkę do Wadowic i przy okazji zobaczyć jak powstają przęsła i brama do mojego ogrodzenia. Za miesiąc będę miała ogrodzenie również z przodu i moja Lara na reszcie będzie delektowała się wolnością bo teraz tylko spacery i to nie zbyt długie. Moja wieś od miesiąca to niczym autostrada na A-4. Nie można sobie już swobodnie chodzić po ulicy bo samochody jeżdżą jak głupie i do tego tak szybko że strach chodzić. Tak ma trwać do końca roku. Ale ja to widzę w czarnych kolorach bo przecież wiecie jak są budowane nasze drogi i mosty a u nas właśnie nowy most budują. Po prostu koszmar w biały dzień. Nie dość że mnie odcięli od świata to jeszcze zakłócają wiejskie,sielskie życie. Ale zawsze mówię damy radę i przetrzymamy wszystko.
Miało być krótko i na temat. Zawsze tak się rozgaduję oczywiście jak mam dobry humor a mam.
Moja skrzynia posagowa i parę drobiazgów pojechało do Niemiec i tam cieszy oczęta innych. Jest to dla  bardzo ważne jak i poza granicami naszego kraju podoba się moje rękodzieło.










 Pozdrawiam Wszystkich słonecznie i wiosennie Zosia.


7 komentarzy:

  1. Piękne takie coś.Ja nie mam GOOGLE + wyłączyłam kiedyś.Dziś u mnie popołudniu ma już padać.Pozdrawiam i życzę miłego dnia wiosennego.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata nie umiem Cię dodać do obserwowanych. Pozdrawiam Zosia.

      Usuń
  2. Podzielam Twoje zdanie ,że nasze prace powinny cieszyć innych , super , super a skrzynia urocza pozdrawiam ze słonecznych Mazur Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. bo Twoje rękodzieła nie mogą się nie podobać
    słusznie, ją też nie lubię robić w kółko tego samego
    musi być jakiś przerywnik

    OdpowiedzUsuń
  4. Propaguj Zosiu naszą polską sztukę po całym świecie, bo piękna:-)
    I działaj, skoro masz tyle energii...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytałam się ludzi to nikt nie doda do obserwacji bloga bo coś BLOGSPOT robi.Ja sama też nie mogę.Zrobiłam popoularne posty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu, chyba wyparował mój komentarz... Skrzyneczki piękne!

    OdpowiedzUsuń