Tutaj kupisz moje rękodieło

niedziela, 30 marca 2014

Wyróżnienie

Dziękuję bardzo za wyróżnienie od Marzeny.

Przepraszam Marzenko ale wyróżnieniem się poczęstuję na pytania odpowiem ale nie będę nominowała osób do różnienia bo uważam że Wszyscy którzy prowadzą bloga zasługują na takie wyróżnienia więc każdy kto ma ochotę niech się poczęstuje. 
Zaś ja odpowiadam na pytania Marzeny:

1.Czy blogowanie sprawia ci radość?  - blogowanie sprawia mi wielką przyjemność a w szczególności spotykania z Wami co prawda wirtualnie ale czasami doprowadza do spotkań w rzeczywistości do poznania się. To jest najcudowniejsze w tym blogowaniu.
2.Ile godzin dziennie spędzasz robiąc swoje robótki? Oj dużo, bardzo dużo tak mnie czasami wciągnie że zapominam o świecie.
3.Czy lubisz uczyć się czegoś nowego?  Zawsze na naukę nie jest za późno.
4.Czy jest w twoim otoczeniu osoba która podziela twoje pasje. Tak mój mąż jest zawsze pierwszym doradcą jak coś mi nie pasuje w moich malunkach, doradza i podpowiada co by tam jeszcze domalować.
5.Czy rodzina akceptuje to co robisz?  Tak cała rodzinka akceptuje moją pasję i to jest cudowne bo wiem że zawsze mogę na nich liczyć.







Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i życzę miłego wieczoru Zosia.



6 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia:))miło jest się dowiedzieć coś nowego o Tobie:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci Zosiu rodziny! Miło jest , kiedy wszyscy bliscy Cię wspierają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia, wsparcie bliskich ważna sprawa.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia:))właściwie na te pytania odpowiedziała bym tak samo jak Ty:))uwielbiam blogowanie a jeszcze bardziej jak nadarza się okazja do poznania osobiście kogoś z Was to jest wogóle piękne:))bo spotykają się w blogowym świecie osobyktóre nadają na tych samych falach:))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko do dzisiejszego dnia żałuję że tak krótko rozmawiałyśmy w Cieszynie.
      Ale mam nadzieję że się kiedyś jeszcze spotkamy to tak szybko mi nie uciekniesz..

      Usuń
  5. Gratuluję całkiem zasłużonego wyróżnienia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń