Tutaj kupisz moje rękodieło

piątek, 25 kwietnia 2014

Herbaciaraka.

Witam serdecznie:)


Dzisiaj szybciutko pokażę Wam herbaciarkę, którą pomalowałam na zamówienie do zielonej kuchni. Mam nadzieję że się spodoba i będzie pasowała. Powiedziano mi że ten ktoś ma zielona kuchnię.





Pozdrawiam i dziękuję za wczorajsze spotkanie przy kawusi. Bardzo się cieszę za pozostawiane komentarze moich wspaniałych przyjaciółek. Ale nie ukrywam że moim marzeniem jest by każdy kto do mnie wczoraj na kawusię wpadł pozostawił ślad i chociaż maleńkie słówko. Życzę miłego i spokojnego dnia Zosia.

10 komentarzy:

  1. Prześliczna ,pięknie ją pomalowalaś .Pozdrawiam Zosiu i miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna. podobają mi się kwiaty i słoje drewna widoczne w przegródkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i wyczarowałaś kolejne cudeńko :)). Zosiu czy Ty znajdziesz czas odebrać ode mnie wyróżnienie ? :). Pozdrawiawiam. Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Zosiu , super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna herbaciarka Zosiu. Podoba mi się delikatny i subtelny wzór na białym tle. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno się spodoba bo jest piękna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna herbaciarka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba twoja herbaciarka, w modnym obecnie stylu folk. Będzie pasowała zarówno do klasycznej jak i do nowoczesnej kuchni. Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń