Tutaj kupisz moje rękodieło

wtorek, 26 sierpnia 2014

W prezencie.

Witajcie serdecznie:))


Dzisiaj skrzynka na kwiaty i szkatułka. Szkatułka jest nie duża i może służyć w miarę uznania lub potrzeby do przechowywania biżuterii, drobiazgów a nawet w kuchni jako herbaciarka bo ma trzy przegródki. Starałam się zrobić w kolorach i wzorach pasujących ale odróżniających się od wystroju wnętrza dla którego to robiła. Miałam powiedziane że osoba dla której maluję ma urządzony dom w kolorach ecu i złoto. Pomyślałam że pomaluję coś dla kontrastu i wybrałam kolor skrzynek kasztanowy a wzór jest w kolorze ecu ze złotem. Nie wiem czy będzie zadowolona ale mam nadzieję że tak.






Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia Zosia.

10 komentarzy:

  1. Ale Ty zdolna kobietka jesteś, ślicznie malujesz, piękne. Szkatułka bardzo mi się podoba :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosieńko ,jeśli odeśle ja przyjmę ha ha , piękny komplecik, jeszcze raz dziękiękuję za wspaniały upominek pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik a kolory takie jakie lubię.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny komplecik, mnie się bardzo podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie się te kwiatki komponują z czerwonym tłem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma takiej opcji, na pewno Twoje prace się spodobają ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodoba się na pewno:))piękny komplet:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny komplecik w cudnym kolorku :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podoba!! Piękne kolorki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda ten kasztanowy kolor. Komplecik jest jak zwykle Zosiu przeuroczy. Przesyłam pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń