Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 18 września 2014

Kawusia u Zosi.

Witam:)))


No cóż kolejny czwartek i kolejny tydzień za nami. Pogoda nas rozpieszcza i tak ma być do końca miesiąca. Mój tydzień upłynął pracowicie jak zawsze, ale ja lubię jak się ciągle coś dzieje. Ostatnio maluję farbami do tkanin na poduszkach i bluzeczkach bawełnianych, no i skrzyneczki na kwiaty.

 Zapraszam na kawusię na taras.











 Uwielbiam malować wszystkie wzory ludowe a w szczególności kaszubskie a właściwie nie mam faworytek, wszystkie uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam.











Tutaj można kupić moje rękodzieło, zapraszam:


Pozdrawiam i miłego dnia życzę Wam Zosia.

16 komentarzy:

  1. Patrząc na Twoje malowanie, nigdy nie będzie u Ciebie szaro-buro, bo te wszystkie kolory wywołują uśmiech na twarzy. Wpadam do Ciebie z samego rana, bo pogoda wspaniała, wzięłam 2 dni urlopu i idę "w ogród", bo troszkę pracy się nazbierało:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Zosiu za kawkę, nawet nie wiesz jak bardzo jest mi potrzebna. Pozdrawiam i podziwiam prace.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, piękne Twoje malowania Zosiu , za kawkę dziękuję ,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. A u nas zrobiło się zimno, szaro i buro :-(
    Dziękuję serdecznie za kawusię
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj cacane!!!!! A kawkę to już dziś trzecią piję, ale jak tu nie skorzystać?????

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja szybko łyk kawusi i kęs ciasta i znikam. Mam akurat okienko... Za chwilę wracam do obowiązków. Piękne te Twoje dzieła Zosiu, oj piękne. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawka smaczna a ciasto niebo w gębie, natomiast Twoje malowanki Zosiu to małe dzieła sztuki:))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu cudowności,poducha w czerwieniach dla mnie number one.
    Dziekuję za kawę i,ciacho i lecę niestety dalej .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię-
    kawusię u Ciebie Zosiu......:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Było cudnie :), dziękuję za kawusię i ciacho oraz moc atrakcji :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszna kawa, na tarasie smakuje cudownie! A jakie sliczne poduszeczki! Marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na kawusie się spóźniłam ale serdecznie pozdrawiam:)))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. FAJNIE, BARDZO MI SIĘ PODOBAJĄ PANI PRACE. TE SKRZYNECZKI SĄ WPROST IDEALNE I TAK ŚLICZNE, ŻE CHCIAŁABYM MIEĆ JE U SIEBIE...PEWNIE NIEDŁUGO KUPIĘ :) PANI BYŁA DLA MNIE INSPIRACJA I DZIĘKI PANI ZAŁOŻYŁAM SWOJEGO BLOGA. ZAPRASZAM DO MNIE grzebielka.blogspot.com MAM NADZIEJĘ, ŻE CHOĆ ODROBINĘ SPODOBAJĄ SIĘ PANI MOJE PRACE. A KAWUSIA SMACZNA, CHOĆ PIĄTKOWA :) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Pani Zosiu, cudnie Pani wychodzi to malowanie, cokolwiek Pani ozdabia wychodzi pięknie i wyjątkowo. Poduszki rewelacja! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prace. Poduszeczki urocze-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne wzory a szczególnie te podusie.

    OdpowiedzUsuń