Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 2 października 2014

Kawusia u Zosi.

Witam serdecznie:))


Kawusia stała się tradycją mojego bloga, bardzo się cieszę z tego i dziękuję Wam za miłe spotkania.
Wytworzyło się coś wyjątkowego i nie powtarzalnego. Cieszy mnie fakt że odwiedzają mnie w tym dniu koleżanki z blogowego świata ale również fani z mojego fanpaga. Wszyscy jesteście dla mnie motywacją, inspiracją a to zobowiązuje do tego by tworzyć coś wyjątkowego by każdy chętnie wracał do mojej galerii. 
Zapraszam Was na kawusię i ciasteczko nad staw bo u mnie świeci słonko, a to są już chyba ostatnie chwile kiedy możemy się nim cieszyć. 




Mam skrzynki na świece komunijne ale można je również wykorzystać do inny celów takich jak na przykład na druty do robienia na drutach. Już takie zastosowanie mają moje skrzyneczki u pań, które robią na drutach.
W związku z tym że na dzień dzisiejszy wzory kaszubskie są w moim domu na pierwszym miejscu
 to i ta skrzyneczka została tak pomalowana. Zobaczcie sami jaka jest śliczna.




Dziękuję Wszystkim że poświęcacie czas dla mnie i głosujecie . Widzę że się zaangażowaliście a to jest bardzo miłe,jeszcze raz dziękuję.
W konkursie  Człowiek z pasją- pokaż jaki jesteś jestem dzisiaj na 12 miejscu, miejsce się zmienia bo to zależy od ilości głosów. Głosowanie trwa od 30 września do 7 października
                                  wystarczy kliknąć w poniższy link i zagłosować

  http://dolnoslaskie.naszemiasto.pl/plebiscyt/karta/galeria-zosi,19851,1212241,t,id,kid.html



Drugi konkurs   DO ers - człowiek z pasją  jestem na 79 miejscu.
Głosowanie trawa od 30 września do 14 października.
 wystarczy kliknąć w link i zagłosować 



Przypominam że Candy trwa i można się jeszcze zapisywać, do wygrania t shirt we wzór kaszubski.
 Banerek jest pod paskiem menu (kliknąć w zdjęcie koszulki i wchodzi się na posta)
Zapraszam i zachęcam do zabawy. W następny czwartek przy kawusi ogłoszę kto wylsował.



Pozdrawia, dziękuję i zapraszam Zosia.

30 komentarzy:

  1. Kochana kawusia pyszna:) Głos oddany;) A Twój domek i ogrod zachwyca 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj i dziękuję że mnie odwiedziłaś. Fajnie że oddałaś głos a jak znajdziesz chwilę to możesz następny też oddać. Pozdrawiam i dziękuję bardzo.

      Usuń
  2. Nie ma opcji:))rozsiadam się bo u mnie leje od dwóch dni:)))a obiecywali mi afrykańskie upały:))ech meteorolodzy:))najwięksi kłamcy:))))))))pozdrawiam Zosiu i idę zagłosować:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko fajnie że się rozsiadłaś bo ja razem z Tobą. Pozdrawiam i buziaki posyłam

      Usuń
  3. Witaj przesympatyczna Zosieńko - no i od czego mam tu teraz zacząć : hm dobra jak leci
    : Zosiu przede wszystkim dziękuję ci serdecznie za odwiedziny , bardzo się cieszę że ci się u mnie podoba i że zostaniesz u mnie na dłużej - widzę że mamy obie ogrom wspólnych znajomych więc nie jesteśmy już takie obce - nie wiem czy u ciebie można troszke pożartować tak w miarę rozsądku ale taki mam charakter nie lubię sztywnych słów - co dalej - ja na tej kawie u ciebie już się tak rozgościłam że wypiłam aż dwie oraz dziękuję bardzo za zaproszenie - piękna okolica w któ¶ej mieszkasz - głosy już oddałam na ciebie trzy i trzymam mocno kciuki - jestem tylko o rok od ciebie starsza - znaczy że babcie rządzą w blogowisku - bynajmniej jest wesoło a nie ponuro - piękne prace tworzysz ale w tej skrzyni niesamowicie bombowo wyglądasz - wybierasz się gdzieś - to zabierz mnie ze sobą - zmieszczę się obok ciebie bo mała i chudzielec jestem - będę zaglądać do ciebie zawsze kawusię popijając bo jest tu u ciebie pzremiłą atmosfera - jeszcze tylko dodam że musze na FB na ciebie sobie pogłosować abyś zdobyła jak najwięcej głosów - jeszcze raz dizękuje za kawusię z tak pięknej porcelany 0 i do następnego razu papapapa buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zapomniałąm dopisać że chętnie wezmę udział w twej zabawie bo takich deseni nie mam i nigdy nie miałam a przyjemnie by mi paradować w takiej koszulce - nie pytam o zgodę i banerek wieszam u siebie a tobie gratuluję rocznicy blogowania - buziaki ślę Marii

      Usuń
    2. Fajnie że wpadłaś i widzę że jesteś rozmowna i lubisz żartować, ja też czasami mogłabym zagadać na śmierć i żartować też lubię.Cieszę się bardzo że chciałabyś w mojej skrzyni posiedzieć i że jesteś chudzinka bo ja jestem przy kości kobitka ale to się zmieni bo mam zamiar się za siebie wziąć by jeszcze jakieś dziewczyny do skrzyni zaprosić. Marysiu a zostawiłaś komentarz pod tamtym postem i wyraziłaś tam chęć udziału w grze. Jeśli nie to biegnij. Pozdrawiam i do usłyszenia.

      Usuń
  4. Zosiu, mam nadzieję, że zimą kawka też będzie, bo miło i sympatycznie u Ciebie.Zagłosuję i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu kawusia cały rok w każdy czwartek,a w zimie to obowiązkowo w kuchni i salonie. Dziękuję że wpadłaś. Pozdrawiam

      Usuń
  5. i ja skorzystam z ciepłych promieni słonecznych, bo u mnie aura deszczowa ;)
    pije kawkę i oglądam Twoje piękne prace
    trzymam kciuki za konkursy!
    miłego dnia
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  6. SERDECZNIE I GORĄCO POZDRAWIAM
    UŚMIECH SERCA ZOSTAWIAM ..
    ...........(¨`•.•´¨) MIŁEGO
    ............`•.¸(¨`•.•´¨) DNIA
    .............. ×`•.¸.•´×" ŻYCZĘ :::

    OdpowiedzUsuń
  7. Więc pijemy kawusie w pięknym otoczeniu, trzymam kciuki Zosiu, a jak już siedzisz w tym kufrze, to niech mąż nada tą przesyłkę oczywiście z zawartością na Mazury [ adoptuję kufer i zawartość] ha ha pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusia dzięki że wpadłaś, a co do kufra to obawiam się że mnie by u Ciebie zostawił a kufer kazał sobie nadać z powrotem. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Najpiękniej jak mogę to Ciebie Zosieńko pozdrawiam , żeby ten październik był dla Ciebie ... radością , za Twoje Arcydzieła ... które radują nasze serduszka.W nich można ujrzeć Twoje Szczęście , które na drewnie uwidoczniłaś.Kochać , przytulać ... kwiatki i laleczki lulać . Oczywiście -co dnia Głosować :) T. Soroka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne słowa i dziękuję że glosujesz. Biorę udział w takich konkursach nie dla wygranej lecz dlatego że poznaję ludzi i dobre ich słowa. Warto dla takich chwil ja ta żyć i cieszyć się życie, Nawet nie wiesz jaką sprawia mi przyjemność i radość to że osiągnęłam w rzeczywistości to o czym pisałam zakładając bloga, fb i malując te przedmioty. Ja je po prostu ubieram w piękne polskie wzory ludowe. Cieszę się że sprawiają Wam radość i cieszą oczęta i serducho. Pozdrawiam cieplutko Zosia i zapraszam w następny czwartek na kawusię. Zapraszam na Candy zapisy trwają a wynik będzie ogłoszony w przyszły czwartek.

      Usuń
  9. Zagłosowane, trzymam kciuki Zosiu:-)jesteś wysoko! W następne dni też będę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko dziękuję bardzo że znalazłaś czas i wpadłaś na kawusię, dziękuję za głosy i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Jak zwykle się spóźniłam i nad stawem to już nie posiedzę. Szkoda bo podobno było słoneczko. U nas dziś mgła była gęsta jak mleko i to przez cały dzień. Mimo to ciepło. Podobno weekend będzie nas rozpieszczał słońcem! Skrzyneczka jest urocza Zosiu, jak wszystkie Twoje prace. Pozdrawiam cieplutko i zmykam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny Ewuniu, dziękuję i pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  11. Może resztki tych ciasteczek zostały, chętnie bym coś zjadła z tego pięknego stołu:)
    Skrzyneczka piękna! Pozdrawiam Zosiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kawa pita w takiej scenerii musi wybornie smakować;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko łyk dzisiaj Zosiu, bo dużo pracy miałam w związku z moimi jutrzejszymi imieninami. Wypieki i ostatnie przygotowania -goście jutro o 16-tej będą pukać do moich drzwi....:) Rano do pracy muszę wstać. Pa pa
    ( skrzyneczka na druty a i na szydełka przydałaby się każdej naszej koleżance )
    Twoja jest śliczna..................pa

    OdpowiedzUsuń
  14. Kawusia w urokliwym miejscu to jest to:)) Wzór na skrzyneczce śliczny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaglospowane:)) Chetnie wpadne na kawe:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Głosowałam na to 5 głosów kilka razy.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te pudełka :) Myślę, że każdemu by się przy przydało na szydełka... Klikałam na link i trzymam kciuki za Twoją wygraną :)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. No jak tu nie skorzystac z zaproszenia na kawusie w tak milym towarzystie i takich pieknych okolicznosciach :-) ten dom!!!!!

    OdpowiedzUsuń