Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 16 października 2014

Kawusia u Zosi.

Witam serdecznie:))


I znowu czwartek nie wiem czy się cieszyć czy martwić bo dni uciekają bezpowrotnie. Ja miałam fajny i pracowity tydzień, zresztą nic nowego. Trzeba było basen schować na zimę i wszystkie akcesoria ogrodowe. Zapisałam się na dwa konkursy, nie, nie żałuję że brałam udział bo jestem zauważana i poniekąd reklama mojej galerii. Jest mi tylko przykro że wygrywają ludzie którzy moim zdanie nie maja zbyt wiele wspólnego z pasją ale maja duże przebicie w różnych obejściach gdzie można nabijać głosy. Nie znam się na tym i uważam że jest to nie uczciwie ale organizatorów to chyba zbytnio nie interesuje ich interesują reklamy i chyba........... Ja wiem jedno zdobyłam w pierwszym konkursie 11 miejsce z 56 uczciwie i dzięki swoim fanom, a w drugim 31 na 165 możliwych tez uczciwie oddane głosy. Dziękuję wszystkim za zaangażowanie i za oddane głosy i cudowne komentarze. Dla mnie to jest najważniejsze i z tego się ogromnie cieszę że podoba się moje rękodzieło Wam i to się liczy.
Ostatnio maluję tylko bluzki bawełniane i na tą okoliczność kupiłam korpus bym mogła 
Wam pokazać jakie piękne są i jak pięknie wyglądają. 
Zapraszam siadajcie i opowiadajcie co u Was się działo w tym tygodniu.
Ach jeszcze jedno pomalowałam bluzkę dla zwyciężczyni Candy które ostatnio u mnie było z okazji 2 rocznicy bloga. Bluzka podobna do tej z banerka w rozmiarze Basieńki.



 To są ostatnie chwile w słoneczku na tarasie. Ale mam nadzieję że i w zimie będziecie do mnie zaglądali, kawusię będą podawała w salonie, przy kominku i w kuchni.


Bluzka dla Basi. 



 A te bluzki są dostępne. Jeśli ktoś chciałby na własność to zapraszam,
 w innych rozmiarach na zamówienie. Czas oczekiwania 5dni.
www.galeriazosi.pl

 Rozm. L

 Rozm.44 (XL)



Rozm. 38 (M )

Rozm. 44(XL)


 Rozm. 42 (XL)



Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę Wam.


12 komentarzy:

  1. Zosiu, napawam się pięknem u Ciebie, dziękuję za życzenia, pozdrawiam i pędzę zaraz na klasówkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te bluzeczki Zosiu.
    Może to już ostatnie chwile żeby wypić kawkę w ogrodzie? Wciąż jest ciepło ale zima coraz bliżej. Mnie też czas szybko ucieka. Kończę prace w ogrodzie walcząc z opadającymi liśćmi. Popołudnia są już takie krótkie a za chwilę zmienimy czas i nie będę ich miała wcale. Nie znoszę tych zmian. Znów będziemy odliczać dni do wiosny.
    Miłego dnia Zosieńko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze chętnie do Ciebie na kawkę:) Bluzeczki śliczne:) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też Zosiu na chwilę przysiądę. Nie martw się tymi głosami, to jest szalenie niewymierne. Rób to, co kochasz. Ja juz dawno przestałam brać udział w konkursach i wcale mi tego nie brakuje. Ważne, że to co tworzysz podoba się . Pozdrawiam Zosieńko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piję,piję a z Tobą będzie przyjemniej , a tym bardziej ,że u Ciebie słońce [ u mnie chmury, deszcz] ale oczekiwany, pozdrawiam Dusia [ bluzeczki świetne]

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja byłam i głosowałam ale uważam ,że nie powinnaś się przejmować tylko robić swoje:)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Łyk kawusi i jedną malinkę Ci skradnę Zosiu.
    Bluzeczki piękne a rabacik będzie?
    pozdrawiam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj niestety nie mogłem wypić razem z Tobą kawy.
    Ale mogę podziwiać wspaniałe bluzeczki jakie stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Konkursy rządzą się swoimi prawami, a najważniejsze, że Ty masz swoich fanów i robisz to co bardzo lubisz. Dziękuję za kawusię w słoneczku, bo u mnie deszczowo.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak a znów spóźniona o jeden dzię nic pzryszły czwartek zapamietam - piękną bluzeczkę Basia dostanie- buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźniłam się bardzo, ale jestem daleko w Anglii. Wybaczysz spóźnienie?
    Bluzeczki cudne!

    OdpowiedzUsuń