Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 30 października 2014

Kawusia u Zosi.

Witam serdecznie:))

To dziewięćdziesiąta kawusia, jeszcze 10 i pierwsza setka będzie za nami. Super i gratulacje dla wszystkich wytrwałych gości.
Oj zimno się już robi w kominku palić trzeba by ciepełko było. Ciągle coś do pracy mam i z tego należy się cieszyć. Tydzień przeleciał szybko a ja ciągle coś maluję, projektuję. Dzisiaj kawusia i koktajl owocowy bo jestem od 1,5 miesiąca na diecie i zero słodyczy ale efekty z lekka już są. Za dużo nie mogę powiedzieć by nie zapeszyć. Dietetyczka nade mną pracuje  nie to ja nad sobą pracuję. Dzisiaj nie typowo, pokażę osłonki, doniczki pomalowane, bejcowane bez moich wzorów mają tylko koszulki, biżuteria czyli moje wzorki w następnym poście.


Zapraszam kawusia i koktajl.







A to jest moja skrzynia w której są moje skarby do malowania, co nie które kobitki mają pudełka na szydełka, druty itp, a ja tam mam wszystkie koszulki, obrusiki, serwetki,  której czekają na swoją kolejkę do malowania.
Lubię tą skrzynię, a zresztą ja uwielbiam wszystkie moje skrzyneczki, nie ja je kocham, kocham i jeszcze raz kocham. Wyznanie miłości skrzyni. Pierwszy raz zdarzyło mi się publicznie wyznać miłość moim skrzyneczką. Dobrze że mnie nie widzicie jak ja maluję a jak jestem zadowolona z tego co pomaluję. Jakie całuski i wyznania im ślę jak z nimi rozmawiam i mówię że pójdą sobie a ja będę tęskniła.




 A ten kuferek to mam na farby.





Tak więc widzicie u mnie wszystkie wzory ludowe goszczą kaszubskie, łowickie no i skrzynki na kwiaty w  kwiaty z Zalipia. 
Jeśli chcesz zrobić wyjątkowy prezent bliskiej osobie to zapraszam do mojej Galerii Zosi.

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny Zosia.

17 komentarzy:

  1. I to jest sekret piękna Zosiu, jeśli się coś kocha, to piękno staje się bardziej widoczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie zawsze miło sie kawy napić. Skrzyneczka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie skrzyneczki też Ci miłość wyznają tylko musisz bardzo dobrze słuchać.
    Jak zawsze śliczne skrzyneczki. Powodzenie z dietą i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu, mam wrażenie, ze nikt za Tobą nie nadąży, zresztą któż by śmiał!!! Twoja pozytywna energia działa na mnie jak magia, Zośka, poproszę coś więcej na temat tej diety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę Ci par słów ale później.Teraz jadę na groby. Pozdrawiam Zosia.

      Usuń
  5. No jestem pełna podziwu. Mówią że szewc bez butów chodzi, a Ty tak pięknie zadbałaś o swój warsztat. Skrzyneczki super. Rozumiem Ciebie ja też gadam do moich szyjątek. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. My na kawę , a Ty uciekasz , oj nie ładnie Zosieńko, kawkę popijam , ale skusze się na koktajl skrzynki super , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja skuszę się na koktajl ale i kawusią nie pogardzę .Malunki śliczne , malowane z miłością , rozmawiasz z nimi jak z kwiatami :)
    A teraz znikam do swoich robótek ... jesienią przyszła wena
    pa

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawkę wypiłam tak raz dwa... A te Twoje skrzynki to przecież cuda nad cudami, więc nie dziwię się, że je kochasz... :) Życzę wytrwałości. Buziaki Zosiu.!

    OdpowiedzUsuń
  9. Opieka dietetyka najlepszy sposób na odchudzenie się, popieram.:) Skrzyneczka przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach te Twoje kawusie:) stęskniłam się za nimi:) ale już jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Zosiu, łyk kawki bo już póżno i bym zasnąć nie mogła.
    Skrzynki - piękna sprawa.
    pozdrawiam i siły do malowania życzę duuuuuuuużo,
    pa pa

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ ten czas pędzi, a kawusia jak zawsze smakuje w towarzystwie takich rozkwieconych skrzyneczek :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. To dlatego tak pięknie malujesz bo robisz to z miłością:)))piękne skrzyneczki:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle się spóźniłam Zosiu, ale Ty jesteś kochana i mi wybaczysz. To cudowne móc robić coś co się kocha i co daje tyle satysfakcji. Takie małe, codzienne szczęścia składają się na radość życia.
    Twoje skrzynie na przydasie są cudne! Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. no tez mam opóźnienie ale wypiję chętnie Zosiu te koktail tak smakowicie wygląda i bardzo ale bardzp podoba mi się ta szkatułka pierwsza - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj Zosieńko, znów spóźniona przychodzę!
    Piękne te Twoje prace, najważniejsze, że tak kochasz je robić. To jest niesamowite! Zyczę wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń