Tutaj kupisz moje rękodieło

sobota, 17 stycznia 2015

Bluzka malowana ręcznie w stylu kaszubskim.

Witam serdecznie;))


Jak Wy mnie dobrze już znacie, ja długo leniuchować nie potrafię albo po prostu nie chcę. Dzisiaj mnie dopadła vena rano o godz. 3 i co wzięłam pędzel, zrobiła sobie herbatkę zieloną i pomalowałam w końcu dla siebie bluzkę we wzór kaszubski. Tak to już jest szewc bez botów chodzi. I u mnie dokładnie tak było ale postanowiłam to zmienić.  Tshirt bawełniany malowany jest całkowicie ręcznie farbami przystosowanymi do tkanin. Doskonale sprawdza się w praniu, farby są trwałe i nic się z nimi nie dzieje po praniu. Będę teraz więcej pisała o wykonaniu mojego rękodzieła o tym jakich farb używam i przede wszystkim że jest to malowane ręcznie. Jest dużo osób, które wpadają do mnie sporadycznie i nie są zorientowani  jakie ja tworzę przedmioty. Mam często pytania jakie to są naklejki, abo czy to jest decoupage. Wiem że stali bywalcy i przyjaciele o tym doskonale wiedzą.
Jeśli ktoś sobie życzy mogę na zamówienie pomalować podobnym wzór wystarczy się ze mną skontaktować na prv. galeria.zosi@gmail.com








Pozdrawiam serdecznie i miłego poranka życzę Zosia.

9 komentarzy:

  1. Prześliczna bluzeczka!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama dawno dostała od przyszłej synowej obrus haftowany tym motywem.Obrus był
    z szarego płótna z 20 cm frędzlami, po prostu cacko. Niestety został zaplamiony tuszem , nie do odzyskania a to wielka szkoda. Zosiu koniecznie przybliż swoja technikę, bo malujesz pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz zaczarowane rączki Zosiu :))
    ps. wzięłam z Ciebie przykład i tez wpisałam się na konkurs, mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko :)
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu, cudny motyw, no i w końcu masz i Ty bluzkę:) Ciekawe czy córka też ma:) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka piękna i pomysłowa.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna bluzeczka :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka piękna. Zapraszam do mnie na Candy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń