Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 29 stycznia 2015

Kawusia u Zosi.

Witam serdecznie Wszystkich:))



Bardzo dziękuję za życzenia urodzinowe. U mnie wszystko  jak w najlepszym porządku, odpoczywam, chodzę na zabiegi, na spacery i czuje się bardzo dobrze. Dzisiaj kawusia z Kołobrzegu w bursztynowym klimacie.
Zapraszam częstujcie się:







Oczywiście nie może zabraknąć kubka w ludowym stylu.






Trochę fotek z Kołobrzegu.










                                                               A to prezent urodzinowy.

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Zdjęcia filiżanek i ciastek zaczerpnięte z internetu.

15 komentarzy:

  1. Kawka w bursztynowe filiżance to coś co miesiączki lubią najbardziej
    Piękne zdjęcia, juz się nie mogę doczekać kiedy ja zobaczę Kołobrzeg, szkoda że się nie spotkamy
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się popisałam oczywiście chodziło mi o misiaczki a nie o miesiączki. Sorki

      Usuń
    2. Ale się popisałam oczywiście chodziło mi o misiaczki a nie o miesiączki. Sorki

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ciasta! Mniam, mniam! Najlepsze życzenia urodzinowe! Obyś zawsze je spędzała w takich fajnych miejscach.:) Śliczny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu!kusicielko:)))ciasta schowaj,ale kawę w bursztynowej filiżance?czemu nie:))))miłego wypoczynku:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymaj się , odpoczywaj i relaksuj za kawkę dziękuje , a bursztyny uwielbiam - super prezent pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu, odpoczywaj i baw się:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Zosiu, korzystaj...

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie pyszne ciacha i jak tu się odchudzać ;) miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego w dniu urodzin, choć spóźnione ale też serdeczne.
    Odpoczywaj i nabieraj sił. Piękne bursztyny. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze zdjęcia Zosiu, obejrzałam z przyjemnością. Kołobrzeg to moje rodzinne miasto i chociaż los rzucił mnie daleko na południe mam ogromny sentyment do tego miasta. Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zosieńko na pewno super wypoczęłaś. Jak zwykle mam zaległości na blogach. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zosieńko na pewno super wypoczęłaś. Jak zwykle mam zaległości na blogach. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń