Tutaj kupisz moje rękodieło

poniedziałek, 30 marca 2015

Jarmark Wielkanocny.

Witam serdecznie:))

 Jarmark Wielkanocny w Chorzowie zaliczony. Było super poznałam kolejnych fajnych ludzi, zainteresowanie moimi pracami było duże. Teraz czas na przygotowania do Świąt i  czas dla siebie. Jutro idę do fryzjera.





Oczywiście wspieram innych artystów i nie omieszkałam zrobić sobie prezenciki. A że na tel kogutów i kur mam bzika więc w moim domu muszą gościć różni artyści nie tylko moje prace.





Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę Zosia.

4 komentarze:

  1. Piękne prace, a kurki fantastyczne! Zrób sobie Zosiu fajną fryzurkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Zosiu ! Bardzo mi się u Ciebie podoba, a jestem tu dopiero pierwszy raz. Podobają mi się koguciki i elementy ludowe w pracach. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace prezentowałaś na kiermaszu. Zazdroszczę Ci , że mogłaś pooglądać dzieła innych i coś sobie wybrać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń