Tutaj kupisz moje rękodieło

piątek, 13 marca 2015

Wielkanocnie i wiosennie.

Witam serdecznie:))


W mojej Galerii na całego Wielkanoc i wiosna zagościła. Maluję te kwiatki z Zalipia jak oszalała. Przynoszą mi taką radość że nie sposób im się oprzeć. Do zdrowia wróciłam w 90 % więc i wszystko wokół mnie cieszy i zadowolenie z życia wraca. Okazuje się że do szczęścia jest potrzebne zdrowie i ta moja kochana vena. Już w nie długim czasie powstanie kolejna skrzynia posagowa. Jak tylko skończę malować tą drobnicę i drób to będzie się działo.















Pozdrawiam serdecznie wszystkich i dziękuję za odwiedziny.
Ps. Jak macie facebooka to zapraszam na Wielkanocny konkurs do wylosowania piękna skrzynka w koguty z Łowicza idealna na stół Wielkanocny.

8 komentarzy:

  1. Drób, to świetna sprawa Zosiu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu, regulamin wypełniony, więc po cudną skrzyneczkę staję w kolejce:-)

      Usuń
  2. To ja poczekam jak będą do zdobycia takie cuda na blogu. Kolorowo i wiosennie Zosiu u Ciebie. Do tego ta energia zaraźliwa jak diabli. Jak już się zabrałaś do pracy to będzie się działo, oj będzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe rzeczy robisz Zosieńko:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z Anstahe czekam gdy te piękności będą dostępne na blogu:)
    Zosiu, zazdroszczę Ci tej energii, ale tak pozytywnie zazdroszczę,może coś uszczknę od Ciebie:) Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne serduszka i cudowne koguciki same śliczności :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie sliczne te kogutki:))serduszka zreszta też :)

    OdpowiedzUsuń