Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 3 grudnia 2015

Kawusia u Zosi.

Witajcie kochani.:))


Nie do wiary jak szybko płynie czas już grudzień miesiąc samych pięknych i cudownych chwil czas obdarowywania się, przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia, zakupów, czas jarmarków,spotkań. Już za kilka dni przyjdzie do małych i dużych dzieci Święty Mikołaj, byliście grzeczni by Wam prezent przyniósł. Ja byłam grzeczna a nawet bardzo i list pisałam. A w dowód tego zaraz zacznę się chwalić bo już zaczęłam dostawać prezenty.

Zapraszam na kawusię i opowiadajcie co u Was.





Lampion ze słoików które mnie ciągle inspirują



Kolejna szklana kula w koronki.

A takie piękne serwetki dostałam w prezencie.


Już zagościła w moim domu kwiat gwiazda betlejemska

I powstało kolejne pudełko na koperty ślubne




Chcę Wszystkim podziękować za odwiedziny i spędzony czas przy kawusi.
 I to wszystko na dzisiaj, dziękuję i miłego dnia życzę.

4 komentarze:

  1. Lampiony są super,ale ta "ubrana" bombka to rewelacja.Piękne prezenty.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie u Ciebie Zosiu, a prezent tez bardzo ładny :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli przygotowania do świąt pełną parą:))

    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na kawusię już trochę późno ale oczy nacieszyłam:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń