Tutaj kupisz moje rękodieło

poniedziałek, 8 lutego 2016

Marzenie Julki.

Witajcie :))


Lubię spełniać swoje marzenia ale tym razem chcę się przyczynić do spełnienia marzenia małej dziewczynki o imieniu Julka która pragnie na swoje 8 urodzinki dostać dużo kartek urodzinowych. Nigdy nie malowałam kartek wiec to jest moja pierwsza na miarę moich umiejętności.
Mam nadzieje że urzeknie ona dziewczynkę. Myślę że nie sztuka iść i do kiosku kupić lecz zrobić z dobrego serca.

 Jeśli ktoś ma ochotę to tutaj jest Julki adres.Julia Frącek,ul.Świerkowa 16/5,82-300 Elbląg







Pozdrawiam i dziękuję za piękne
komentarze pod poprzednim postem. Uwielbiam Was. Pozdrawiam serdecznie Zosia.

4 komentarze:

  1. Piękna kartka Zosiu, ja też maluję dla Julki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu,śliczna kartka powstała,masz wielkie serce:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała karteczka :). Julka będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń