Tutaj kupisz moje rękodieło

wtorek, 22 sierpnia 2017

Dożynki w Kościele.

Witam 



W naszym Kościele w Chruszczobrodzie w niedzielę były dożynki co prawda pogoda nie dopisała bo  padało ale po mimo tego było pięknie i kolorowo. 

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam zobaczcie jak pięknie moje rękodzieło się prezentowało.


Cytuję naszej Basieński z 5 pór roku  przysłowie 

"w sierpniu każdy kwiat woła: zabierz mnie do kościoła"

Powiem Wam ciekawostkę, wszystkie kwiaty, bukiety na ołtarzu są komponowane przez naszego proboszcza to proboszcz sam je układa. pięknie prawda?


Tace malowałam ja, ale krzyż i kompozycja w środku to naszych mieszkanek z Trzebyczki i uczestniczek warsztatów.





   I w tym koszyku znalazło się coś z mojej Galerii Zosi.





Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam Zosia.

2 komentarze:

  1. Pięknie Zosiu jest w Waszym kościółku. ..a proboszcz ma rękę do kwiatów.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna taca Zosiu i wieńce śliczne. A x.Proboszcz ma talent florystyczny.

    OdpowiedzUsuń