Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 15 marca 2018

Kawusia u Zosi

Witajcie


W zeszły czwartek nie było kawusi ale to był dzień kobiet i byłam w świetlicy na uroczystości ,którą nam przygotowali nasi panowie, co tu duzo mówić było super. W każdy czwartek mamy spotkania w świetlicy i prowadzę warsztaty ale teraz zblizają się świta jest przerwę chociaż ja jestem w każdy czwartek chociaż na chwilę w mojej izbie, zapraszam. Mam jajka wielkanocne z drewna we wzory ludowe, jeśli ktoś by chciał to zapraszam na prv. W zeszłym roku malowałam jak głupia na zamówienie pewnej galeri w Warszawie i co i nic właścicielka z plajtowała, trochę zwróciła kasy, trochę obiecała że zwróci i do tej pory czekam, dlatego postanowiła juz nigdy więce nikomu nie zaufać jeśli chodzi o komisy, całe życie człowiek się uczy. Czuję wiosnę nie tylko za oknem ale i w mojej Galerii bo zaczęłam malować skrzynki na kwiaty. No cóż będę kończyła bo muszę jechać do lekarza. Dziękuję za piękne komentarze pod ostatnim postem, dziękuję że jesteście. Pozdrawiam i miłego dnia życzę Wam

.












Pa do usłyszenia!!!

6 komentarzy:

  1. Zosiu droga, to przykre, że ludzie nie dotrzymują słowa. Coś o tym wiemy, mając firmę...
    Twoje wnuki - śliczne! Życzę zdrowia. U nas ciągle pod górkę.
    Zosiu, czy będzie jakiś kiermasz przed świętami bliżej Rybnika?
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Basiu za odwiedziny, często o Tobie myślę. Ja już nie jeżdżę na kiermasze i nie interesuje się tym. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie ufam oddawać swoich prac w komis - zapewnienie w stylu zobaczymy jak będzie to dla mnie za mało. Doniczki jak zwykle cudownie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowne fotki! Szczególnie te z brzdącami :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam bardzo serdecznie W ten sobotni poranek bardzo fajnie oglądać tak pozytywne i radosne zdjęcia skrzynki na kwiaty wyglądają przepięknie mojej przyjaciółce na pewno by się spodobały Pozdrawiam i życzę mnóstwa kreatywności oraz życzę zdrowych i spokojnych świąt wielkanocnych dla ciebie i twoich bliskich Wesołego Alleluja

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń