Tutaj kupisz moje rękodieło

poniedziałek, 25 listopada 2013

Jarmark Bożonarodzeniowy w Cieszynie.

Witam serdecznie:))



Byłam w Cieszynie na jarmarku. Pogoda była beznadziejna, padało cały czas. Dobrze że miałam namiot, który pożyczyłam ze Stowarzyszenia, namiot 6 metrowy więc pod dach przygarnęłam dwóch wystawców. Dzisiaj suszę w salonie olbrzymie ściany namiotu.
Było parę przyjemnych chwil, spotkałam Dorotę z Sielankowego dziergania i Jolę z Dzierganina Joli-frywolitka,szydełko i inne. W sobotę jadę do Kielc, tam już nie muszę się martwić pogodą.,
bliżej świąt to i nastrój świąteczny będzie.









Pozdrawiam i życzę miłego dnia Zosia.

2 komentarze:

  1. Któż to tak podtrzymuje Cię na duchu? , Byłaś ,sprawdziłaś , i wiesz co zrobisz za rok pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne Twórczynie;-))))Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń