Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 27 marca 2014

Kawusia u Zosi.

Witam serdecznie :))



Nic nowego Wam nie powiem jestem zagoniona bo przygotowania do Jarmarku w Gliwicach trwają.

Będę przez trzy dni w Gliwicach w Centrum Handlowym "Arena". Stoisko na pasażu. Pierwszy raz podjęłam się takiego wyzwania i troszkę się stresuję i denerwuję jak to będzie. Już w zeszłym roku myślałam że stres i trema odeszły na zawsze ale to było w zeszłym roku. Teraz na nowo. No cóż trzeba będzie to przeżyć. Jarmark Wielkanocny będzie w dniach 0d 4 kwietnia do 6 kwietnia w godzinach od 9,00 do zamknięcia czyli 21.00. Wszystkich mieszkających w okolicach zapraszam.

A tymczasem kawusia już na tarasie ale jest jeszcze chłodno i lekki mrozik. Oczywiście zgodnie ze zwyczajem czwartkowym i parę rzeczy pokażę, które pomalowałam.  Jest to drobnica Wielkanocna która zajmuje dużo czasu ale efekty są przyjemne a może nawet bardzo prazyjemne. Inwentarz Wielkanocny rodzi się tylko obory nie mam.





Dzisiaj kawusia dość późno ale z przyczyn technicznych aparat wyładowała się. Już nadrabiam opóźnienie.
Dzisiaj 60-ta kawusia i w związku z tym postanowiłam że pierwsza osoba,która pozostawi komentarz pod tym postem zostanie obdarowana tym serduszkiem które na końcu pokażę. To nie byle jakie serduszkiem z autografem Zosi. hi,hi,hi












Pozdrawiam serdecznie i przepraszam że ostatnio nie zostawiam przy Waszych postach komentarzy ale zapewniam że jestem na bieżąco i wiem wszystko co u Was się dzieje Zosia.

13 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza?:)))wreszcie się załapałam na kawusię u Ciebie:))))piękne rzeczy narobiłaś na kiermasz:))nie masz się czego obawiać:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko moje gratulacje jesteś pierwsza i serduszko do Ciebie pofrunie. Podaj na maila galeria.zosi@gmail.com adres to wyślę. Pozdrawiam Zosia.

      Usuń
  2. No cóż serduszko jest dla Bożenki ale dla mnie uczta dla oczu. Tworzysz cudeńka :)).Pozdrawiam . Bogusia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusiu będą od czasu do czasu niespodzianki więc może następnym razem się uda. Pozdrawiam i cieszę się że mnie odwiedziłaś.

      Usuń
  3. Daleko mi do Gliwic, a fajnie byłoby Ciebie i Twoje zdolne rączki. :) Koniki podbiły moje serducho. Ale ciekawe ciastko serwujesz nam do kawki. Powodzenia na kiermaszu, ja 12 jadę na swój pierwszy kiermasz i strach mnie przerasta.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te kury :)))
    kawa jak zwykle smakuje tu wybornie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero piąta jestem, szkoda, ale zazdroszczę Bożence. Poczekam na kolejny jubileusz kawusi u Zosi.Powodzenia Zosiu na kiermaszu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jak zwykle się spóźniłam ale i tak poczestuje się kawusią :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne gąski i koguciki!
    czwartkowe pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarny kogut i koniki na biegunach są REWELACYJNE, reszta też jest śliczna ale ja mam hopla na punkcie koników na biegunach.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja piję kolejną kawusię Zosiu:-)))))
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kawa jest smaczna zawsze częstuję się i koguta z konikami zaraz ukradnę.Ha,ha.

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie Zosiu zawsze kolorowo i radośnie, nawet przy pochmurnym niebie. Trudno uwierzyć, że to już 60 kawusia! Czas leci tak szybko. Pozdrawiam cieplutko i życzę słoneczka na weekend.

    OdpowiedzUsuń